Det er desværre en helt almindelig, men meget meget forkert antagelse du kommer med der. Selvom en bærbar på det papir vi ser har forskellige specs, er der mange faktorer (rigtig mange), der gør at der alligevel kan være forskelle på kvaliteten. Som eksempel, så tester Acer ikke deres PC''ere lige så længe som HP og IBM. Det giver lavere omkostninger, og dermed lavere priser. Der kan også være forskelle på hvornår de forskellige producenter væger at tage en komponent ind. Nogle tager dem ind tidligere for at spare penge, velvidende at det kan koste på kvaliteten. Producenter som HP/compaq og IBM/Lenovo går ofte kun efter de gennemtestede versioner af de samme produkter som andre producenter gladeligt køber tidligere! Derudover er næsten alle HP/Compaq og Lenovo støbt i laminat og dermed mindre modtagelige overfor knubs udefra. Lenovo er begyndt at gå væk fra dette, men IBM thinkpads skulle alle gerne være lavet sådan (med forbehold). Og så er der også det med support. HP er lige blevet kåret som den PC-producent i europa med bedst support! Kunne blive ved og ved og ved... :) |
Men det vigtigste er jeg har haft mange fornøjelige timer med den, ligesom jeg sikkert ville havde fået med en ibm, ibmen ville så bare koste mig 3 måneder mere med gavregryn mogen middag og aften og jeg havde ikke gået en dadel mere performance ud af det

En Suzuki og en Audi kan ikke sammen lignes.
Find en bil som har samme indmad som audien og koster 250.000 mindre så kan vi snakke :-)
Bliv gratis medlem

men det er sjovt at læste