Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres menning om mit firma..

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Pæn website. Ikke for mange dikkedarer ved det umiddelbare indtryk.

Jeg ville nok, som andre allerede er inde på, fokusere lidt mere på, hvad det er, I tilbyder. I har et glimrende rektangulært felt midt i det hele, hvor der står "Velkommen til Jysk mobil-service". Det er ok at skrive "Velkommen til...". Jeg ville nok skaffe nogle fotos af mobil-telefoner - det skal være sådan nogle, som I yder service på. Der kan også være en illustration af et kursus, hvor der sidder kursister eller noget i den stil. Ellers er forsiden fin nok.

I slår på 3 områder: IT-rådgivning, reparation af computer it og mobilkurser. Det ville jeg sætte op i 3 underfirkanter i den rektangulære firkant, med en overskrift og en kort beskrivelse nedenunder. Jeg ville overveje at kalde IT-rådgivning for IT konsulentvirksomhed eller noget i den stil (konsulentvirksomhed er et frygteligt ord, så rådgivning er måske bedre, men husk at specificere, hvad det er i rådgiver om: Netværk, computere, software eller hw eller noget femte).

Reparation af computer it, hvad er det? Jeg vil foreslå jer at skrive noget i stil med "service og vedligeholdelse af hardware og software", hvis det er det, I tilbyder. Den sidste service, mobilkurser, er et godt og kort ord, men der mangler noget, for man kan godt misforstå, hvad I tilbyder og hvem I henvender jer til.

Det er en nem navigation, I har valgt, og den er hurtig, dog knækker filmen med de 2 overskrifter længst til højre, Categories og Sider. Disse 2 virker lidt forvirrende, især Sider. Categories bør nok skrives på dansk for at bevare kontinuiteten. Ordet Sider forvirrer mig. Vil I på Sider have ALLE undersider samlet? Kontakt Os bør have en særskilt fane på linie med Forside, Firmaet, Vi Tilbyder.

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 14:02

Vil umildtbart sige at den er uoverskuelig, man ved ikke rigtig hvor at man skal kigge hen når man kommer ind på siden.

Jeres logo/navn i toppen af siden irritere mig rigtig meget fordi det er så småt.

jeg synes også at siden virker rodet.

Så efter min mening skal den optimeres meget ;) men smag og behag.

Vh

Peter Rohde Rasmussen

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:05

Desværre synes jeg ikke den er ret god :(

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55

Hvis du virkelig er "professionel blogger", så ville jeg nok give et lidt mindre uprofessionelt feedback...

Fra Valby
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:13

Hej Michael

Altid godt at se unge gå i gang med forretningsudvikling.

Jeg kan tilbyde jer at få skub i forretningen her og nu. Det foregår på nettet, er en global e-handelsportal, der introduceres her i Danmark i løbet af foråret og som ambassadører kan I skabe jer en rigtig god forretning ved at være en del af et færdigt koncept.

Så kan I ellers gå i gang med jeres egne gode ideer, det bliver der sagtens rigelig tid, mens e-handlen bare står at skaber værdi for jer.

Vil du/I høre mere.

mvh

Vagn 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:26

Ja meget gerne Vagn. Hvordan kontaker jeg dig?

Fra Valby
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:04
Fra Solrød
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:10

Hej Michael

Jeg har lidt svært ved at se idéen med Jeres forretning - har I brug for lidt hjælp til etablering af hjemmeside og til at promovere jeres koncept online, så vil jeg gerne tilbyde min assistence. Jeg kan tilbyde en billig og professionel hjemmesideløsning.

Jeg kan ikke finde din email i tråden?

Diana

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)