Pæn website. Ikke for mange dikkedarer ved det umiddelbare indtryk. Jeg ville nok, som andre allerede er inde på, fokusere lidt mere på, hvad det er, I tilbyder. I har et glimrende rektangulært felt midt i det hele, hvor der står "Velkommen til Jysk mobil-service". Det er ok at skrive "Velkommen til...". Jeg ville nok skaffe nogle fotos af mobil-telefoner - det skal være sådan nogle, som I yder service på. Der kan også være en illustration af et kursus, hvor der sidder kursister eller noget i den stil. Ellers er forsiden fin nok. I slår på 3 områder: IT-rådgivning, reparation af computer it og mobilkurser. Det ville jeg sætte op i 3 underfirkanter i den rektangulære firkant, med en overskrift og en kort beskrivelse nedenunder. Jeg ville overveje at kalde IT-rådgivning for IT konsulentvirksomhed eller noget i den stil (konsulentvirksomhed er et frygteligt ord, så rådgivning er måske bedre, men husk at specificere, hvad det er i rådgiver om: Netværk, computere, software eller hw eller noget femte). Reparation af computer it, hvad er det? Jeg vil foreslå jer at skrive noget i stil med "service og vedligeholdelse af hardware og software", hvis det er det, I tilbyder. Den sidste service, mobilkurser, er et godt og kort ord, men der mangler noget, for man kan godt misforstå, hvad I tilbyder og hvem I henvender jer til. Det er en nem navigation, I har valgt, og den er hurtig, dog knækker filmen med de 2 overskrifter længst til højre, Categories og Sider. Disse 2 virker lidt forvirrende, især Sider. Categories bør nok skrives på dansk for at bevare kontinuiteten. Ordet Sider forvirrer mig. Vil I på Sider have ALLE undersider samlet? Kontakt Os bør have en særskilt fane på linie med Forside, Firmaet, Vi Tilbyder. |
Vil umildtbart sige at den er uoverskuelig, man ved ikke rigtig hvor at man skal kigge hen når man kommer ind på siden.
Jeres logo/navn i toppen af siden irritere mig rigtig meget fordi det er så småt.
jeg synes også at siden virker rodet.
Så efter min mening skal den optimeres meget ;) men smag og behag.
Vh
Peter Rohde Rasmussen