Hej Jeg vil gerne tilslutte mig ideen med en messe for web shops. Jeg synes tanken er rigtig god. Dels kan web shop ejere få kontakt til kunderne, men det kan også gavne branchen som helhed ved at aflive nogle af alle de myter der er omkring nethandel. Personligt vil jeg gerne bidrage hvor jeg kan. Jeg har gode kontakter til konferencekæder Comwell, der har 10 hoteller i hele landet. Det kunne måske danne baggrund for de fysiske ramer. Skriv hvis det er interessant. En i denne tråd nævnte problematikken med fordomme vedr. sikkerhed. Hvis det er en reel trussel, så vil jeg gerne producere en elektronisk brochure som frit kan distribueres til alle web shop ejere, hvor der er generelle oplysninger om e-handel. Det kan være gængse spørgsmål om returret, købelov, bank hæftelser etc. Eneste krav er at andre påtager sig opgaven rent tekstmæssigt. Mht. virtuel 3D messe. Her kan jeg måske også biddrage. Hvis vi forestiller os at der er et oversigtskort over messeområdet. Jeg kan så lave et interaktivt messekort, hvor folk har mulighed for at se den fysiske messe vha. 360 grader billeder. Når man så drejer rundt og ser en stand med fx. Toms Computere, så kan man klikke på standen og komme til Toms Computere´s hjemmeside. Derved kan messen leve videre virtuelt. |
Hej
Tak for de positive tilbagemeldinger, og opbakningen til idéen.

Jeg har sendt en mail til de, som har tilbudt at hjælpe, så må vi se, hvordan vi kommer videre.
Hvis der nu er en, der har tilbudt at hjælpe, og som jeg har glemt, vil vedkommende så ikke være rar at sende mig en PM.