Hvis pengene er tjent i år, får du dem tilbage engang omkring marts næste år, når selvangivelsen (Hmm nej, det er vist ikke selvangivelsen. Er helt blank for hvad det hedder lige nu, og kan ikke komme på TastSelv) for 2011 kommer ud.
Som Peter skriver, så kan du gennem din arbejdsgiver få reguleret skatten i forbindelse med næste lønudbetaling.
Tonny
Ja det jeg vil få gjort, så jeg ikke skal betale a-skat af det nye jeg tjener, men kan de give mig det fra sidste måned med i denne her? eller skal der ventes et år på at få de penge udbetalt?
Som Peter skriver, så kan du gennem din arbejdsgiver få reguleret skatten i forbindelse med næste lønudbetaling.
Tonny
Ja det jeg vil få gjort, så jeg ikke skal betale a-skat af det nye jeg tjener, men kan de give mig det fra sidste måned med i denne her? eller skal der ventes et år på at få de penge udbetalt?
Hvis der er tale om uudnyttet frikort vil jeg da gerne lige høre, hvordan det skal tastes ind. For i de to lønsystemer jeg arbejder med (Dataløn og ExpressLøn) er der mig bekendt ingen mulighed for at at give frikortsfradrag med tilbagevirkende kraft.