Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til bryghus søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi søger personer som er interesseret i at invester i et bryghus.

Bryghuset er et mindre firma i vestjylland med god omsætning. Ud over bryghuset, ligger der også en restaurant i bryghusets bygninger som er nybygget inden for de sidste 4 år. Restauranten bliver udlejet i år til selskaber for at ligge fokuset på bryggeriet.

Med bryggeriets udstyr, som er nyt, er det muligt at brygge op til 200.000 liter, og bygningerne tillader udvidelse på bryggeri linjen.

Vores øl er kendt i vores lokal område, men vores planer er at udvide vores fokus område, med vest og midtjylland og med hovede salg på fødøls anlæg istedet for flasker, i fase 1.

Vi går lidt mod den stil som mindre bryggerier normalt bruger, da vi ikke vælger at lave mange forskellige og speciale øl, men derimod lave nogen øl som er et mellem punkt af normale øl, og speciale øl, og prismæssig tage kampen op med Danmarks mainstrem øl firmaer som Tuborg, Royal osv. Vi har 3 faste typer øl, og så laver vi en 4. øl efter sæsonen. Derudover laver vi self. også nogen speciale øl til forskellige formål.

Vores øl er meget ros af forskellige fagfolk og kender, og vores tyske brygmester og ejer af firmaet går meget op i kvalitet og smag, han lever for ølen. Han er uddannet i tyskland som brygmester og har haft bryggeri der.

Grunden til vi har brug for et kapital indskud er at vi gerne vil udvide vores fokus område til midt og vest jylland samt skifte fra hovede salg af flasker til fadøls anlæg, og det kræver indkøb af nyt udstyr.

Der ligger self. planer og budgetter for vores udvidelse, og vi tager meget gerne et møde og fremvisning af bryggeriet hvis du har interresse.

Jeg kan kontaktes pr mail eller mobil.

Mvh
Kasper Halberg - Kasper@Halberg-Koch.dk - 6016 9419

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:21

Det kapital behov vi har er under 500.000kr, og vi er indstillet på at det kan komme fra flere sider.

Du er altid velkommen til at kontakt os for at høre mere omkring firmaet.

Mvh
Kasper Halberg

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:40

I kan prøve at gøre som disse

http://www.djaevlebryg.dk/produkter.php

de har udbudt b-anparter til folket.

Jeg tror det er nemmere at få investorer ind den vej, da jeres kunder jo kender jer og derved muligvis vil smide lidt penge efter jeres projekt.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:26

Hej Kasper

Du er velkommen til at sende mig en mail på md@opal-danmark.dk

Jeg er gammel bank og investeringsmand og kender måske nogen som kender nogen

Skriv lidt omkring behov, planer , m.m så sender jeg den rundt i netværket

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)