hvis du er maler og ved hvor mange gange du løfter på din spand(skæve løft) så burde det være grund nok :-)
du spare en masse løft, og rigtig mange skridt ved det at du har vognen med dig hele tiden, afdækning der ikke rykker sig når du ikke gider at bukke dig ned for at flytte spanden men sparker til den med risiko at den velter eller afdækningen går i stykker eller gulv der bliver ridset
jeg har prøvet med at sende noget til div. malere på mail (ringede og spurte først)
det med sin egen hjemmeside har jeg overvejet også at lave et navn til dette men da jeg ikke ved noget om at lave websider betyder det også at det koster en masse at få lavet :-)
og hvordan man laver online-bestilling på sin hjemmeside hmm ved jeg heller ikke noget om
men det er helt sikkert noget jeg vil overveje
Hvis du bare skal have en hjemmeside, så kan du få det for 1500-2000 kr inkl design, hvis du skal have betalingsmodul på, kan du få en webshop for mellem 5-7.000 kr - så det er altså ikke de store penge du skal ud og ofre. Hvis dit produkt er så godt, så har du jo tjent pengene hjem på no time.
hvis du er maler og ved hvor mange gange du løfter på din spand(skæve løft) så burde det være grund nok :-)
du spare en masse løft, og rigtig mange skridt ved det at du har vognen med dig hele tiden, afdækning der ikke rykker sig når du ikke gider at bukke dig ned for at flytte spanden men sparker til den med risiko at den velter eller afdækningen går i stykker eller gulv der bliver ridset
Hvad nu hvis jeg er isolatør og ønsker en form for vogn sådan jeg ikke skal løfte så meget
du kan se billeder af den på min hjemmeside www.maler-wennerberg.dk
prisen er afhænge hvilke rullevogn du køber men hvis du køber en ligger de fra 324kr inkl og hvis du vil have 1000 skal du ringe til mig 20688199 for at aftale videre