Jeg har længe gået med tankerne om at have en butik på nettet. Nu har jeg taget skridtet og den er nu oppe at køre, her i starten med 4500 varenumre. Dette er noget jeg vil udbygge på løbende. Prismæssigt er den meget skarp, sammenlignet med andre danske forhandlere.
Det skal siges at det er første gang jeg prøver, og den er lavet efter bedste evne :-)
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
Ikke nogen dårlig side og med en masse gode tilbud. Jeg vil dog foreslå at du ofre lidt penge på at få den helt skarp, troværdighed på siden er super vigtigt specielt når du sælger, produkterne så billigt.
Det kan jeg godt følge dig i, synes dog det er en stor udgift her i startperioden at smide 10-15k efter en proffesionel webdesigner :)
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
Det er modtaget, og har lavet teksten en smule større :)
Mads G. Jensen
Du finder mange her på Amino, der vil gøre det for 2000-3000 kr. - så synes bestemt det er noget du skal få undersøgt. Opret opgaven på http://www.amino.dk/freelancer/ og du vil hurtigt få en masse tilbud eller skriv et indlæg i "jeg skal bruge et godt tilbud".
Det kan jeg godt følge dig i, synes dog det er en stor udgift her i startperioden at smide 10-15k efter en proffesionel webdesigner :)
Hej Mads,
Forstår jeg udemærket men tanken er jo at kunderne skal strømme til og vigtigst af alt gennemføre en handel, men forståeligt, tror bare lidt du står overfor hønen og ægget problematikken - ærgeligt ikke at få succes på grund af "butikkens" kvalitet og ikke de gode tilbud.
Jeg tilslutter mig koret der siger, at du skal bruge penge på en designer. Det er altså godt givet ud og kan være afgørende for, om du får succes med din webshop eller ej.
Du bør nok gøre din indkøbskurv noget mere synlig (det skulle du nok selv kunne klare).
Du kan også smide den på webcritique.dk for at få noget feedback på den.