Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cashback

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så er jeg igang med mit nye projekt. Men jeg kom til at tænke på om der var nogen af jer der ville benytte eller måske allerede har benyttet jer af cashback reward markedsføring?.

Her tænker jeg på at hvis en bruger opretter sig i jeres nyhedsbrev, så får brugeren en belønning fra den side som i betaler til.

Det samme med:

At en bruger besøger jeres side.
At brugeren surfer på jeres side i 10-60sec
At brugeren opretter en brugerkonto hos jer.
osv. 

På min side bliver det nemlig sådan så man helt selv kan vælge hvad man vil betale for det, og så er det selvfølgelig de bedst betalende som kommer inden for brugerens øjne først.

Lidt alla samme koncept som http://www.pointshop.com/

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 23:47

Dertil vil jeg da også spørge om der er nogle hjemmeside man kan bruge for at finde folk at reklamere for på denne måde. Sexuelt indhold genere mig ikke umildbart.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 23:49

Rettelse:

Pointshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:17

Steffen Rasmussen:

jeg kom til at tænke på om der var nogen af jer der ville benytte eller måske allerede har benyttet jer af cashback reward markedsføring?.

Her tænker jeg på at hvis en bruger opretter sig i jeres nyhedsbrev, så får brugeren en belønning fra den side som i betaler til.

Det samme med:

At en bruger besøger jeres side.
At brugeren surfer på jeres side i 10-60sec
At brugeren opretter en brugerkonto hos jer.
osv. 

Nej

Nej

Nej

Nej

Værdien er ca. lig 0

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 16:27

Arr så slemt er det jo nok ikke. Hvis det var lige 0 ville pointshop.dk da overhovedet ikke kunne køre rundt. Og efter hvad jeg ved så er det vidst vokset til at være et større firma nu.

Men du synes ikke om det, hvilket jeg også hører at andre ikke gør.

Men der er utrolig mange Cashback sider, som tjener rigtig godt og også brugere af disse sider, som får en god del ud af det.

De sider som der så bliver reklameret for skal jo så være nogle gode hjemmesider for at de kan holde på dem som kun er der for at få cashback.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:33

En procentdel af salget i en webshop eller et fast beløb for at skifte teleselskab kan være en god ide, men et betalt klik har ca. samme værdi som en visning af et banner, hvilket højt sat er et par øre. En tilmelding til et nyhedsbrev mod betaling har stort set heller ingen værdi.

Hvis der ligger klikkampagner hos cashbacksites, så ved annoncøren det ofte ikke.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 22:31

Jeg havde heller ikke regne med mere end et par ører pr. klik. 1-5 øre ville ikke være unormalt kunne jeg forestille mig. Hvor det ved google ville koste op mod 1-5kr. for et besøg. Eller 15kr ved facebook tror jeg at jeg så det til engang.

Men som jeg siger, vil min side komme til at modtage alle tilbud, små som store.

Jeg kan godt se at en webshop ikke ville få ret meget ud af en klik kampange, men de ville jo så få mulighed for andre gode tilbud.

En bruger ser på en video reklame over de produkter som webshoppen tilbyder, han/hun er måske interesseret i tøj, som er det som webshoppen har at tilbyde til billigere penge end der hvor de plejer at købe det. Det kostede webshoppen 10 øre eller derunder at få vist en 12 sek reklamefilm for brugeren.

For mig lyder det jo som en okay mulighed for at få vist sine reklamer på.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Steffan.

I starten tænkte jeg på samme måde som dig. Det er jo ligesom TV reklamer, der beder folk jo heller ikke om det.

Men forskellen på Facebook, Cashback og Google er enorm. På Google kan du jo målrette de søgeord, og du får derfor relevante besøg.

Jeg vil gerne betale 15 kr. pr. klik, så længe det giver mig en større indtjening. Vil også give 100 kr.

Som Nicolaj siger, så kan du sagtens bygge det op mod at du kun bruger provisionsleads, så er der mange, som vil være med. Men snakker vi udelukkende om CPM/CPC hvor man ikke ved om man får en reel værdi, så vil du måske opleve at nogle netbutikker ligger 1000 kr. hos dig. Får de ingen værdi, vender de ikke tilbage.

Og det er jo ikke et fedt forretningsgrundlag.

Derudover så er cashback bølgen snart død. Det er muligt at Pointshop stadig lever, men hvis du kigger dem lidt i sømmene, så er det slet ikke så sjovt som det har været :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 11:52

Det er muligt at du har ret. Jeg kan godt se at Netbutikker ikke har muligheden for at få en stor indtjening, på cashback.

Andre sider kan dog have en kæmpe fordel. Sider som indeholder underholdning, såsom spil, sjove film eller måske andre gratis ting, ville jo sagtens kunne bruge cashback i og med at de gerne vil ses.

Jeg har arbejdet på at udvide mine muligheder, og er faldet på et par idéer. Jeg kunne tilbyde en reklame på min side som kommer til at ligge der for et fast beløb, til f.eks. netbutikker.

Cashback bølgen er faldet, det kan jeg godt mærke. Men der er stadig mange penge at hente for dem der skilder sig ud. 

Lige et lille sidespring. Efter at jeg har installeret Windows 7 jeg ikke oprette nye indlæg. Er der ikke en som kan hjælpe mig med dette problem?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 12:43

Det er ikke kun med windows 7 - knappen fungerer heller ikke her pt.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)