Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

manglende salg

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

f.eks ventetøj ligger vi på side 1

babytøj også meget godt svinger lidt

thomas

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 22:38

nyselvstændig:

hejsa

thomas

Hos mig ligger du nummer 8 med teksten:

"www.sisseline.dk-ventetøj babytøj,ventetøj,Carriwell amme bh, ventetøj til store piger, små og store størrelserXS-5XL,graviditetstøj,amme bh,ammetøj ..."

Det er der nok ikke mange der klikker på. Problemet er at dine meta descriptions ikke er gode nok. Den tekst sælger slet ikke når man læser den. For mig ligner det ved første øjekast en spamside. 

Jeg ved ikke hvilket system I bruger, men I burde ændre jeres meta descriptions så de sælger mere. Derudover er der nogle ting på siden som andre allerede har nævnt, men I får i hvert fald smidt nogle folk væk pga den tekst der står på google når I rangerer på en søgning.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:38

nyselvstændig:

hejsa

thomas

Lyder til der kan arbejdes en del med SEO for i har over 1500 produkter på jeres hjemmeside , så der kan arbejdes med alle jeres produkter på siden og vis ikke ligger første side babytøj er det langt bedre at ligge nummer 1 med speciel produkter der er direkte kunder på

sådan her laves interne links fra andre det er direkte og har ekstrem mange produkt så i kan sagtens få  5000 unikke besøgene om dagen vis i gør det perfekt og måske mere

ABC-DESIGN Klapvogne klapvogne der holder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodborg
Tilmeldt 26. Jun 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:13

Hej Thomas.

her er lige et par punkter som jeg nok ville kigge på:

1) Dine billeder, de liger noget fra trendsales fra en der sælger brugt tøj. Er du ikke selv dygtig til at tage billeder så prøv at høre dine leverandøre om de ikke har nogle produkt billeder du må bruge, alternativt så ville jeg nok fritlægge(fjerne baggrunden) på de billeder du har taget (dette kan gøres rimeligt nemt i adobe elements som kan købes til omkring 800kr) alternativt kan du finde en der kan gøre det for dig (søg på emnet her på amino der har været debat om det tidligere hvor jeg tror prisen var nede i omkring 10kr pr.  billede.

2) det er nok Seo. det kan godt være at du ligger godt på børnetøj, men hvordan ligger du hvis man søger på billigt børnetøj ??

3) bundteksten på din hjemmeside, jeg skal tyde din adresse ud af en masse volapyk, få det rettet til så det kun står det der skal stå. Jeg kan godt lide at du har din adresse og telefonnummer til at så det er let at finde, dette er en ting jeg altid selv ser efter når jeg skal handle i en shop jeg ikke kender, det giver stor troværdighed hos mig.

4) din betalingskanal. det er smart at jeg kan indtaste mit tlf. og så finder den min adr. men kan den ikke også finde ud af at jeg bor i dk ?? så vidt jeg lige husker så er det kun 39xx(grønland) du ikke skal skrive danmark. ved. ellers synes jeg at selve betalings delen ser let og gennemskuelig ud.

håber du kan bruge mine ord råd og god vind med shoppen

Mvh

Pedersenhome.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:45

Tilmeld jer f.eks til Partnerads det kan være det hjæper da forsøget værd og ikke så dyrt.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:50

nyselvstændig:

jeg er ikke så god til at de tekniske, men hvad er meta descriptions, og hvordan ændre man det.

Hej Thomas,

Jeg skrev for nylig et blogindlæg herinde om sidetitler og meta descriptions. Det vil du nok have gavn af at læse. (Det tekniske med, hvor du så ændrer det i din shop må du spørge din shopudbyder/webmaster om).

Fra Tarm
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:26

Det ville se noget bedre ud hvis billederne i varelisterne havde samme størrelse - højde + bredde, samt hvis billederne var fritlagte.

Jeg gætter på at det er en Scannet butik - og undskyld, jeg har ikke lige de bedste erfaringer med disse. 

Footeren - adresselinjen - er totalt forvirrende og kan skræmme folk væk. Man skal være lidt af en detektiv for at se at I bor i Brande: 7330-babytøj-ventetøj,barnevogne,amme bh Brande-babytøj-ventetøj,barnevogne- Carriwell amme. Jeg forstår godt idéen - I regner med at få credits på jeres nøgleord hos Google - men....

Brug nogle penge på en grafiker - overvej at skifte systemet ud. Alle varer burde kunne eksporteres til f. eks. en Dandomain eller Magentoshop uden større problemer.

Held og lykke :)

Har siden 2001 arbejdet professionelt med markedsføring på Internettet og webdesign.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:13

Hej Thomas.

Jeg har lige sendt en PB til dig. Du kan altid skrive tilbage.

Mvh

Michael Haahr

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 07:57

@our.site.dk:

Dine bemærkninger i disse afsnit "Det ville se bedre ud hvis billederne...." og "Footeren-adresserlinien-er total forvirrende...." har da intet at gøre med, at det er en ScanNet-shop, så dit forslag om at overveje et andet system, er ikke relevant.

En ScanNet-shop kan sagtens give et godt afkast. I dette aktuelle tilfælde er der bare mange andre ting der gør, at det tilsyneladende ikke sker.

De nævnte ting bør bestemt ændres, det har du til gengæld ret i.

Fra Tarm
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:29

Hej Knud

Du har fuldstændig ret.

Jeg kunne have uddybet - det ligener en Scannet version 1, og den er sgu ikke nem at arbejde i.

Søg selv Scannet her på Amino og læs nogle indlæg herom.

Har siden 2001 arbejdet professionelt med markedsføring på Internettet og webdesign.

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)