Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

manglende salg

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

nogen der kan fortælle mig, hvorfor vi ikke har så stort et salg.

vi ligger godt på nøgle orderne uden at bruge en krone på google

kom med feedback

thomas

sisseline.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:37

Det er lidt svært at sige om I gør noget forkert i jeres markedsføring, eftersom vi ikke rigtigt er sat ind i den. Personligt vil jeg umiddelbart sige at problemet ligger på jeres hjemmeside, den er ikke "med på beatet" og er for kedelig

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 21:38

For det første reagere din webshop lidt sjovt her hos mig, kan ikke lige forklare hvordan.

Så vil jeg lige høre, tager I selv jeres billeder? F.eks når jeg går ind under baby tøj 0-2 år, så er billederne meget brune og ikke noget man helt forbinder med en professionel shop i dag. Udover dette så syntes jeg generalt ikke jeres billeder er gode, så det kan måske være derfor?

Mvh Jimmi

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 21:40

Hej.

Jeg ved intet om markedsføring på nettet, men jeg er mor til 3. Og når jeg skal shoppe ex børnetøj, så har jeg jo mine foretrukne mærker, som jeg så googler. Der kommer din side ikke frem.

Mht til alt det andet "grej" tror jeg generelt det er op ad bakke for en webshop. Det er nemlig ALT  for hyggeligt for de tykke maver at komme ud og se på tingene i den virkelige verden (læs babysam, kære børn mv) og kan man lokke manden med er det bare toppen!!

Men dette er bare en mening fra en helt almindelig mor -der trods alt har shoppet til baby 3 gange nu...

Fra Odense
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:41

Ved første øjekast er siden ikke i den meget grimme ende, men lagt fra i den pæne.

- Der er lavet en undersøgelse der viser at over 40% af besøgende ikke vender tilbage til en webshop, udelukkende baseret på hjemmesidens udseende.

- kilde: kissmetrics

Jeg synes også at produktbillederne ser ud som om det er brugt tøj der er til salg på trendsales.

Held og lykke med det!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:41

Hej Thomas

Jeg synes personligt siden er lidt "ældre" og kigge på..

Siden fanger mig ikke rigtig, der skal mere power på..

Ligger i nr. 1 på google på mange søgeord og ikke sælger, må den næsten ligge hos shoppen.

Har i tjekket om jeres betalingssystem virker som det skal ?? 

Mikkel

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 21:48

Hej Thomas

Der er rigtig mange ting du kan forbedre på din webshop og jeg vil her nævne nogle få:

1. Designet er kedeligt, det skal laves bedre
2. Billederne er ringe, her skal du lave bedre billeder og man skal kunne klikke på billedet og få et stort flot billede (måske skal du have en fotegraf på det)
3. Indkøbskurven er vildt kedelig, men det hører vist ind under designet.
4. SEO mæssigt kan siden kaldes både med og uden www, det er ikke godt.

Desværre bliver det ikke noget posetivt herfra da din shop ligner 95% af de andre kedelige shops på nettet.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:48

hejsa

vi har tænkt på dt med billederne, ved bare ikke lige hvordan vi skal få dem lavet op til f.eks hvid baggrund, uden at skal til at tage nye billeder, og for det andet vil det nok koste en formue.

med hensyn til mærker, er det rigtig vi ikke har de dyre mærker, men det har solgt godt, men ved der er rigtig mange mærker, men vi har valgt at køre på de gode solide gamle mærker som pippi og fixoni, men det er rigtig de ikke er et mærke varer 

mere power hvordan, bedre billede på forsiden, andre farver.

jeg er villig til at ændre alt bare det giver mere sal, og det kan gøres for små penge.

thomas

sisseline.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 21:54

Hej Thomas

Vedr. dine billeder så kan du selv fixe dem med lidt tålmodighed for 0 kroner.
Det gør du i et tegneprogram, men har du ikke prøvet det før kommer du på en opgave :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:55

Hej Thomas

Er det ikke nogle ganske stive priser i holder jer på fragt - eller ser jeg forkert ?

160 kroner over 2 kilo ?  Det må skræmme en god del kunder væk.

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)