Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google optimering

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

> Jeg tilmelder stadig mine sider til søgemaskinerne... Ha ha!

Det er et frit land - så vær så god. Til alle andre vil jeg dog gerne understrege at det INTET hjælper - tværtimod er der risiko for at det skader din synlighed i søgemaskinerne. Så hvis det er dit mål, så lad være :)
 
 
> I øvrigt - har man et godt produkt, er det ikke nødvendigt med SEO. Se hvor let folk fandt sider som Skype, Kazaa, Napster og alt med Paris Hilton
 
Det er helt op til dig selv, om du mener din virksomhed kan klare sig uden markedsføring - alene ved Word of Mouth. De fleste herinde vil nok ikke have den erfaring men må "nedværdige" sig til at markedsføre sine produkter - med SEO eller andet som redskab.
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder meget underligt, det der med tilmelding, men jeg har jo ingen argumenter at bruge. Undrer mig bare over, hvorfor linket "submit a link" er på siderne.

Whatever, du har ret m.h.t. SEO, PR, marketing etc. Det er mit mål at levere et produkt, der ikke behøver markedsføring, men det er jo svært, så jeg er skabs-læser på de her SEO-debatter.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/13/2005 4:47:28 PM Forfatter: Molvins Ikke nødvendigt... Jeg har ingen argumenter at bruge i en diskussion. Jeg skider på, at I er eksperter. Jeg tilmelder stadig mine sider til søgemaskinerne... Ha ha! I øvrigt - har man et godt produkt, er det ikke nødvendigt med SEO. Se hvor let folk fandt sider som Skype, Kazaa, Napster og alt med Paris Hilton


Du skulle hellere lytte og være super taknkemmelig for at en flok eksperter, i deres weekend og ganske gratis, gider at underholde bl.a. dig med guldkorn fra et meget interessant emne.

Dbh Martin
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin, jeg lytter og er super taknemmelig. Men det er jo en jungle at bevæge sig ind i. Som du kan læse af resten af tråden, så er eksperterne jo ikke enige (det er der ikke noget unikt i). Men det gør det jo svært at vælge, hvem af dem, man skal lytte til.

Jeg googlede skam straks:
"why not to submit your link to search engines"
men der var ingen hits.

Men med en lidt mere snæver søgning fandt jeg frem til
artikler som denne her.

Jeg er lutter øren, Martin. Ellers ville det jo være fuldstændigt spild af tid, at sidde og læse/skrive herinde.
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel, du må hjælpe ham din tømrer-ven med at få noget business? Lidt SEO på ordene "lort", "tømrer-arbejde" og "pind" (med lidt held overhaler hans side Søren Pinds, selvom det bliver svært med ordene "lort" og "pind" på samme side).
Nå, jeg kan se, at du har annulleret mit mål, så der stadig står 1-0 til Rosenstanden.

I øvrigt Rosenstand (nu hvisker jeg): Notabene.net har overhalet jeres position på "søgemaskineoptimering".

P.S. I må ikke tro, jeg ikke lytter. Jeg synes, det er vanvittigt spændende det her SEO. Har også været medlem på SEO-debat siden tidernes morgen.


Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/14/2005 6:50:40 AM Forfatter: Molvins Mikkel, du må hjælpe ham din tømrer-ven med at få noget business? Lidt SEO på ordene ''lort'', ''tømrer-arbejde'' og ''pind'' (med lidt held overhaler hans side Søren Pinds, selvom det bliver svært med ordene ''lort'' og ''pind'' på samme side).   Nå, jeg kan se, at du har annulleret mit mål, så der stadig står 1-0 til Rosenstanden. I øvrigt Rosenstand (nu hvisker jeg): Notabene.net har overhalet jeres position på ''søgemaskineoptimering''. P.S. I må ikke tro, jeg ikke lytter. Jeg synes, det er vanvittigt spændende det her SEO. Har også været medlem på SEO-debat siden tidernes morgen.

Hej
 
Nej - Notabene ligger nu stadig nr. 2 på de fleste servicecentre, men søgeresultaterne afhænger af hvilket Google servicecenter, man bliver koblet på i en søgning :-)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Nåe.. -Jeg søgte på google.com (direkte fra browseren), og dér ligger de nr. 1.

-Du har et svar til det hele, hva'' Rosenstand?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

> -Du har et svar til det hele, hva'' Rosenstand?

Det er vi mange der har, og hvis du gad at lytte lidt ville du måske lære noget. Jeg fatter sgu ikke helt hvad din agenda er, men jeg tror det efterhånden er tydeligt for de fleste af os, at dine kommentarer ikke er værd at spilde tid på. Så lad os komme videre ...

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/14/2005 9:38:23 AM Forfatter: Molvins Nåe.. -Jeg søgte på google.com (direkte fra browseren), og dér ligger de nr. 1. -Du har et svar til det hele, hva'' Rosenstand?

 
 Hej Molvins
 
Jeg tror du fremover vil få mere ud af debatten her på Amino, hvis du overvejer dit ordvalg lidt mere.
 
Mvh. Ole
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger tak for de mange tilbagemeldinger og den interessante diskussion, der er kommet i gang :-)

Jeg tror jeg prøver Karsten Nygaard fra strategen.dk, som også skriver herinde. Skal bare lige finde 30 minutter en af de nærmeste dage til at sende ham noget info. Så må vi se hvad der sker... jeg skal nok vende tilbage om noget tid med feed back ;-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)