Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

http://dk.auc247.com/

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er selv bruger af www.auc247.com og er godt tilfreds med siden.

Har ikke været med derinde så længe, men har da alligevel fået solgt lidt.

Jeg har brugt QXL længe, men synes det er rart at der kommer lidt modspil til dem.

Jeg kan se der er flere herinde der brokker sig over opsætningen, farver osv.

Jeg synes de skal prøve at gå ind og kigge på siden igen!!!

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 03:42
Ja det var da en væsentlig forbedring!!! :-)
Det ser flot ud! :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 06:35
Jeg er deværre heller ikke særlig begejstret for det nye design de har fået lavet sig.

Jeg synes det bærer meget præg af at du har fået kritik for det andet og nu bare har lavet noget nyt, der er rigtig mange ting der ikke er gennemtestede, ting der ikke virker etc.

Det er virkelig sørgeligt at en virksomhed der går så agressivt til med markedsføring ikke sørger for at få en ordenlig brugervenlig side først.

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 08:47
Jeg synes, det er forfærdelig rodet, og payoff''et "online auktioner 24 timer ugens 7 dage" er da heller ikke genialt.
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:02
Jeg er også bruger af auc247.com og en glad bruger.

Det er et rigtig flot og gennemtænkt design, som har faver uden det er for meget.

Flot og gennemtænkt - et lækkert setup.

Til jer der brokker, så gør det da bedre selv, men det kan i jo ikke.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:21
Dato: 20-03-2007 16:02:05 Forfatter: jan5500

Det er et rigtig flot og gennemtænkt design, som har faver uden det er for meget.

Til jer der brokker, så gør det da bedre selv, men det kan i jo ikke.

Ja jan5500 det ved vi jo godt.. det skrev du jo allerede for 1 måned siden..,

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:39
Dato: 20-03-2007 16:02:05 Forfatter: jan5500

Til jer der brokker, så gør det da bedre selv, men det kan i jo ikke.

Det var dog en underlig kommentar at komme med, for det første tror jeg ikke du har kendskab til de evner amino brugere sidder med, og din kommentar om at vi ikke kan lave det bedre er grebet ud i den blå luft.

Derudover skal det dog siges at jeg kommentere rigtig mange ting i min dagligdag jeg ikke kan lave bedre, og lur mig om du ikke også gør det. Man behøver ikke kunne lave noget bedre selv for at kunne komme med sin mening.

At designet er gennemtænkt tør jeg ikke svare på, jeg kan ikke vurdere om de er på 3 eller 3000 timer på det design, men i mine øjne fungere det bare ikke.

Toppen minder utrolig meget om de typiske templates fra f.eks. templatemonster, hvilket er et minus i min bog.

Forside auktionerne har minimale billeder, og det er vidst elementær viden at det er billeder der sælger på sådan en auktion, og et vil statistikkerne også vise. Så hvorfor ikke lave billederne i en størrelse så de kan ses.  Det har de så lavet i bunden istedet men hvor mange når helt derned at kigge inden de har valgt en kategori?

Rundt på siden er der firkanter med runde hjørner, de fleste fungere som knapper og man vender sig ret hurtigt til at de er klikbare, men ind i mellem kommer der et billede der virkelig lægger op til er en knap, men rent faktisk ikke er. Kig f.eks. på Megasælger program. ( nå nu er den begyndt at linke til forsiden... )

Når man så enten vælger, nyeste, hotte eller slutter snart, bliver man præsenteret for 144 sider? Hvordan kan 20x144 siders produkter være hotte? mange af dem, selv på side 1, har ikket fået et eneste bud og har måske haft 30 besøgende... Det er ikke sådan jeg definere en hot auktion. Nok nærmere bare en liste over alle auktioner på hele siden.

Nu gider jeg ikke mere, det var lidt for at vise at deres system har utrolig mange fejl endnu, og det for mig ikke virker til det er gennemtænkt nok til at man kan gå i luften med en så aggresiv markedsføringskampagne. Men det er jo deres sag.

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)