Jeg er selv bruger af www.auc247.com og er godt tilfreds med siden. Har ikke været med derinde så længe, men har da alligevel fået solgt lidt. Jeg har brugt QXL længe, men synes det er rart at der kommer lidt modspil til dem. Jeg kan se der er flere herinde der brokker sig over opsætningen, farver osv. Jeg synes de skal prøve at gå ind og kigge på siden igen!!! |
http://dk.auc247.com/
Det ser flot ud! :-) |
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
Jeg er deværre heller ikke særlig begejstret for det nye design de har fået lavet sig. Jeg synes det bærer meget præg af at du har fået kritik for det andet og nu bare har lavet noget nyt, der er rigtig mange ting der ikke er gennemtestede, ting der ikke virker etc. Det er virkelig sørgeligt at en virksomhed der går så agressivt til med markedsføring ikke sørger for at få en ordenlig brugervenlig side først. |
Jeg er også bruger af auc247.com og en glad bruger. Det er et rigtig flot og gennemtænkt design, som har faver uden det er for meget. Flot og gennemtænkt - et lækkert setup. Til jer der brokker, så gør det da bedre selv, men det kan i jo ikke. |
|
|