Og så er den fyldt med adsense reklamer, endda i venstre side hvor menubaren forsvinder, så navigationen bliver små uoverskuelig ![]() Jeg satsede lige på at gøre et par gode handler, på et nyt auktionssite, hvor der endnu ikke er så mange besøgende, men fornuftigt nok, er alle de interessante varer med mindstepris eller høj startpris. Man skal aldrig sige aldrig, men det minder ming lidt om gode gamle joflerevikøbersammensestobilligerebliverdet.com (eller noget i den stil) Og lad os så lige få en url vi kan huske :-) |
http://dk.auc247.com/
jeg søger folk der kan være drivkraft i det, og så stiller jeg resten til rådighed :) |
Designet hører til det forrige årtusinde. Pengene de så fint har valgt at bruge på tv-reklamer er givet dårligt ud, når der så ikke er noget at komme efter. Det er set før - kan ikke engang huske, hvad de prøver at differentiere sig på (de siger et-eller-andet i reklamen), og der står intet på hjemmesiden... flot! |
Men ja, selvfølgelig skal de have tingene iorden, men i sidste ende er det jo tåbelige mennesker som snyder folk. for QXL.dk er jo kun formidler af produkter som private sætter til salg. Men forstod desværre ikke helt dit spørgsmål mht. til web 2.0 ting som du snakkede om webman :) |
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Qxl formidler også produkter som firmaer sætter til salg. Der er frimaer, der udelukkende lever af salg på QXL.dk En af de store virksomheder af MaCaBo. Et sådan firma omsætter for mange millioner på QXL.dk og det indbringer QXL flere hundrede tusinde kroner, endda måske millioner, blot af denne ene virksomhed. Men det passer ikke, at QXL ikke "gider" gøre noget imod fup-firmaer fordi fup-firmaerne skulle betale gebyrer til QXL. En stor del af snyderne annulerer handlerne på QXL så de får gebyrerne tilbage. Søg evt. efter sagerne med Chippen.dk på ekstrabladet m.v. |
Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter
Jeg modtog lige en mail fra AUC247.com "QXL - Et online auktionshus kommer i ilden i aften på TV2 - Program Basta. 15. februar 2007 Se programmet og forstå bedre, hvorfor vi altid tjekker vores medlemmer manuelt, før vi kan accepterer et medlemskab. Derfor er vi så "strenge" med vores sikkerhedspolitik. Vi vil ikke have FAKE brugere på auc247.com - Vi vil være et sikkert sted at handle, både for køber og for sælger, alle har brug for at kunne stole på hinanden, og det kan du på auc247.com Tak for ordet, vi ses på auc247.com" Virkelig professionelt. Tsk. |
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.
|