Ja, et design er ikke nok. Nu ved jeg jo heller ikke, om du har prøvet dem eller ej. Men det er nemt og lige til, ikke så mange dikkedarer. Hvilket jeg ved, mange brugere syntes er fedt.
Men som jeg har skrevet tidligere, så er det jo fair nok, at du ikke syntes om det mener blot man bør give dem en chance, de er seje nok til at prøve at bygge noget op, som forhåbentlig med tiden kan konkurrerer med f.eks. qxl - et kæmpe engelsk ejet konsortie, som kun tænker profit. auc247.com er ejet af en enkelt person, altså en iværksætter, og det tager jeg hatten af for. Jeg arbejder ikke for dem, men er bruger på deres side, og jeg plus en masse andre er glade for deres initiativ. Brug dem eller ej, det er op tl dig selv. Men vær varsom med at kritiserer andre, før du egentligt ved, hvad det handler om. At du ikke kan fordrage deres design, nå ja, det er vel en mindre detalje, bare det kan hvad det skal. Men det er også bare min mening.
Jeg foretrækker at give andre en chance, frem for at nekliserer med det samme, men det er også lettere at kritiserer end at sætte sig ind i tingene.
Mvh
Jan