Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

http://dk.auc247.com/

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan kan det være at der ikke er nogen der har nævnt GulogGratis.dk - Efter min overbevisning opfylder det til fulde mit behov for køb og salgnettet.

90.000 salgsannoncer med gratis kontaktoplysninger, og massere af købere til de ting jeg sætter til salg.

Det er gratis, og jeg kan ikke se hvordan det bare kunne blive en my bedre at bruge :)

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:01
Hej

Jeg har siddet og læst dit indlæg omkring auc247.com

Nu er jeg alstå tilfældigvis bruger på deres online auktion, og jeg syntes IKKE de er dårlige.

Jeg er utrolig glad for, at der er kommet en seriøs konkurrent til QXL - Det har de rigtig godt af, og dem savner jeg ikke...

Mvh

Jan

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:24

Dato: 20-02-2007 20:01:03 Forfatter: jan5500

Hej

Jeg har siddet og læst dit indlæg omkring auc247.com

Nu er jeg alstå tilfældigvis bruger på deres online auktion, og jeg syntes IKKE de er dårlige.

Jeg er utrolig glad for, at der er kommet en seriøs konkurrent til QXL - Det har de rigtig godt af, og dem savner jeg ikke...

Mvh

Jan

Det er jo hver sin smag, og seriøst konkurrent til QXL, er måske at give auc247.lidt for meget kredit.. selv sådan en standart side som http://www.phpprobid.com/auction-software-demo/  er da 100 gange pænere end auc247, og så det nyhedsbrev de har udsendt, ja netop det siger noget om deres seriøsitet.

Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 11:41
Du har ret i, at deres design ikke er til at juble over, men de er rent faktisk igang medaf få den opdateret af et grafisk firma, så den kommer til at se meget mere spøndende ud - og de laver nogle tiltag i nærmeste fremtid, som aldrig er set på et auktionshus før. De sammekobler en masse ting som ingen i DK har gjort før, men du kan jo tjekke dem med mellemrum, og se de store forandringer der kommer.

Jeg har skrevet til deres kundeservice et par gange, og de er super til at besvarer deres e-mail, og her har jeg fået ovenstående informationer fra.

Men at du ikke syntes om det er jo også dit valgt, ingen tvinger dig til at bruge dem.

Mvh

Jan

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:57
Alle kan jo ændre lidt på design, hvis du skal ind og stjæle markedsandele, så kræver det altså lidt mere end et pænt design.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:58
Dato: 21-02-2007 11:40:43 Forfatter: jan5500
Du har ret i, at deres design ikke er til at juble over, men de er rent faktisk igang medaf få den opdateret af et grafisk firma, så den kommer til at se meget mere spøndende ud - og de laver nogle tiltag i nærmeste fremtid, som aldrig er set på et auktionshus før. De sammekobler en masse ting som ingen i DK har gjort før, men du kan jo tjekke dem med mellemrum, og se de store forandringer der kommer.

Jeg har skrevet til deres kundeservice et par gange, og de er super til at besvarer deres e-mail, og her har jeg fået ovenstående informationer fra.

Men at du ikke syntes om det er jo også dit valgt, ingen tvinger dig til at bruge dem.

Mvh

Jan

Arbejder du for dem ?? sidden du ved, at de er ved at få opdateret hjemmesiden af et grafisk firma, , så den kommer til at se meget mere spøndende ud ?

Tilmeldt 6. Dec 06
Skrevet kl. 12:06
Ja, det er jo den helt store forsvarstale, du er igang med Jan :)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 22:08
Jeg kigger lige med i denne tråd...
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 12:06
Ja, et design er ikke nok. Nu ved jeg jo heller ikke, om du har prøvet dem eller ej. Men det er nemt og lige til, ikke så mange dikkedarer. Hvilket jeg ved, mange brugere syntes er fedt.

Men som jeg har skrevet tidligere, så er det jo fair nok, at du ikke syntes om det mener blot man bør give dem en chance, de er seje nok til at prøve at bygge noget op, som forhåbentlig med tiden kan konkurrerer med f.eks. qxl - et kæmpe engelsk ejet konsortie, som kun tænker profit. auc247.com er ejet af en enkelt person, altså en iværksætter, og det tager jeg hatten af for. Jeg arbejder ikke for dem, men er bruger på deres side, og jeg plus en masse andre er glade for deres initiativ. Brug dem eller ej, det er op tl dig selv. Men vær varsom med at kritiserer andre, før du egentligt ved, hvad det handler om. At du ikke kan fordrage deres design, nå ja, det er vel en mindre detalje, bare det kan hvad det skal. Men det er også bare min mening.

Jeg foretrækker at give andre en chance, frem for at nekliserer med det samme, men det er også lettere at kritiserer end at sætte sig ind i tingene.

Mvh

Jan

Tilmeldt 6. Dec 06
Skrevet kl. 13:49
Jan, du har fuldstændig ret i, at det er fedt med konkurrence til de eksiterende mastodonter (tror rent faktisk Danmark og til dels Norge er de eneste lande med så monopollignende tilstande på annoncemarkedet. Min pointe er imidlertid, at man aldrig kommer til at skubbe til dem, med mindre man introducerer noget unikt enten i form af markedsføring eller teknologi. Som jeg ser det, har auc247 ingen af delene, og det som virkelig giver mig gåsehud er markedsføringsplanen - hvem lancerer tv reklamer med en auktionsplatform, hvor der kun er 2-3.000 varer til salg??
Side 3 ud af 4 (37 indlæg)