Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

http://dk.auc247.com/

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i set det nye auktionshus AUC247.com ? Helt ærligt, det er da noget af det dårligste, jeg har set.

1)       Ikke nogen ny teknologi – dårlig positionering

2)       Næsten ingen varer til salg – intet udvalg

3)       Det koster penge for private – Web 1.0

4)       Dårlig navigation – Tilsyneladende ikke foretaget usability studier

5)       Mange markedsføringskroner på TV annoncering – offline markedsføring viser sig at have dårlig effekt

Hvad mener i?

Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:18
Jeg havde faktisk ikke checket siden før nu, men så godt en TV reklame igår.

Det ser sgu forfærdelig ud.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:27
Dato: 14-02-2007 16:15:24 Forfatter:webman

Har i set det nye auktionshus AUC247.com ? Helt ærligt, det er da noget af det dårligste, jeg har set.

1)      Ikke nogen ny teknologi – dårlig positionering

2)      Næsten ingen varer til salg – intet udvalg

3)      Det koster penge for private – Web 1.0

4)      Dårlig navigation – Tilsyneladende ikke foretaget usability studier

5)      Mange markedsføringskroner på TV annoncering – offline markedsføring viser sig at have dårlig effekt

Hvad mener i?

Jeg forstår ikke hvordan de kan have råd til TV, de burde nok bruge pengene på en ordenlig side.

Tilmeldt 6. Dec 06
Skrevet kl. 16:48
Ja, der må være nolge investorer, som vågner op til en grim overraskelse på et tidspunkt.
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 17:15
Siden er ejet af D&D Mobile Aps, der også ejer følgende side:
http://www.artnetsale.com/

De har haft www.telek.dk som er blevet solgt til Telia. Så de har nok tjent nogle skumfiduser ved salget som de nu bruger på markedsføring. Telek.dk er heller ikke så pæn i designet.

Hvem ved... Men det ser ud som om de ejer en del andet...

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 18:35
Jeg må sige, at jeg heller ikke var andet end meget overrasket, da jeg så reklamer i fjernsynet for denne "flotte" side.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 6. Dec 06
Skrevet kl. 19:33
I Danmark har man i modsætning til de fleste andre lande et nærmest monopolagtigt annoncemarked med dba.dk som den helt store og QXL.dk Lauritz.com som mindre spillere. At auc247.com vælger at angribe markedet med den platform er bare et spørgsmål om tid. Selvom de er billige, så vil folk sælge, der hvor der er trafik. Og hvorfor skal det koster 10,- videofilme sit produkt - det kan man jo ikke forsvare. Jeg håber snart, der kommer et kvalificeret modspil til dba.dk og QXL.dk

Nogle forslag?

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 21:31
Hvis i har nogen idéer kan jeg smide en million ind i form af expertise, idéer, udvikling, markedsføring og pr :)

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:12
Tænkte faktisk noget i samme stil som i andre har beskrevet.

Så hjemmesiden for et par dage siden og kan slet ikke forstå de har valgt at få TV spot på den i den dyre sende tid sådan som den ser ud..

Ikke nok med de har kæmpe konkurrenter så som qxl, ebay osv. De gør ikke noget for at skille sig ud med noget bedre end deres konkurrenter, tværdigmod :\

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 6. Dec 06
Skrevet kl. 23:01
Hej Niklái Nysted

Jeg sidder rent faktisk med et projekt, der skal konkurrere med dba.dk, QXL osv. og kan evt få brug for noget ekspertise, men måske du kunne skrive et par linier om, hvordan du ser fremtidens handelssted i DK.

A andre er også meget velkomne til at komme med gode ideer - her er jo fyldt med dem

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)