Jeg er på "jagt" efter firmaer/private der er villige til at løbe en risiko og låne penge ud til folk der er i RKI.
Vi formidler med stor succes kontakt til RKI ramte danskere, men mangler pga. kæmpe efterspørgsel flere udlånere der vil låne ud uden sikkerhed, eller med sikkerhed i bil.
Det er muligt for udlåner at forme ansøgningsskema præcis som I ønsker.
Vi er åbne for det meste der holder sig indenfor dansk lovgivning.
Er jeres hjemmeside: http://www.laanelisten.dk/ ? For så er der en fejl ved linket, tjen penge. Linket hedder tjen.htn og skulle nok hedde tjen.htm Lidt uden for emnet, men blot så i ved det.
Det er risky business, netop derfor er det også op til den enkelte udlåner at fastsætte renten.
Vi har allerede nu godt gang i formidlingen af lån, og jeg kan oplyse at vores nuværende samarbejdspartnere har renter der svinger fra 35-45% ÅOP. Det er folk dog parate til at betale, da de så snart der er ude af RKI kan få en bank til at overtage lånet, og så taler vi en helt anden rente. Derfor er det muligt for låntagerne at betale den forholdsvis høje rente i kortere tid, og udlånerne får også en god forretning ud af det.
Det lyder da interessant. Hvor meget skal i min. og hvor stort afkast kan jeg få. Det er risky buisness så der må da forventes en pæn rente. Hvor hurtigt kan i betale pengene tilbage?
Som e skriver er det jo en individuel vurdering... Du skal selv vurdere den enkelte person/projekt og så finde ud af hvad du vil have i rente for at låne undværlige penge ud. Husk det er risky business..
Generelt synes jeg man skal have mange penge for at låne penge ud på sådanne vilkår, ganske almindelig porteføljeteori, spred inesteringerne og læg ikke alle dine penge i en risikabel kurv.
På den anden side vil det være fedt at få nogle velhavende investorer til at gå ind og hjælpe nogle driftige folk videre!
/René
René C. Larsen
tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV
Jeg skal nok komme med noget statistik i denne tråd, så snart jeg har de første tilbagemeldinger fra udlånere.
Det er jo ikke ukritisk udlån til folk i RKI. Udlåner får lov at stille alle de spørgsmål som er nødvendige, og desuden udlånes der kun til folk der har en chance for at komme ud af RKI ved at låne beløbet, eller har en meget god forklaring på hvordan beløbet skal bruges, og hvordan det betales tilbage.
Jeg har fået en del seriøse henvendelser på denne tråd... men min mail er da stadig åben hvis der flere der har et par hundrede tusinde der brænder i lommen:-)