Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på design

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet dette udkast til et hjemmesidedesign for en virksomhed, der arrangerer events og tilbyder et netværk for singler.

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt andre meninger om designet. Siden virker endnu ikke, så det er kun et udkast til forsiden:

http://www.vanbach.dk/singleadventures/forside.html

Mange hilsener og på forhånd tak

Pia

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 16:42

Jeg synes det er et super lækkert design, og fed baggrund! 

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:48

man følger sig helt velkomme med de favre du har valgt  :D Det ser godt  ud   

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 16:55

Hej.

Jeg syntes modsat de andre at den er utrolig kedelig, for mig ligner det mere en privat-blog, end det ligner noget for en virksomhed.
Kunne godt tænke mig at der kom endnu mere knald på den.

Med venlig hilsen
KPuds Vinduespolering
Mobil 25702525 

K

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 17:32

Hej Pia.

+ Jeg synes ligesom et par af de andre at baggrunden er rigtig fed. Gode farver, som giver siden   noget liv til siden. Derudover ser forsiden meget brugervenlig ud. Det at siden er meget simpel virker godt på mig.

- Kigger man på layoutet så synes jeg den hvide baggrund dræber det gode førstehåndsindtryk da det ser meget kedelig ud med den hvide baggrund og sorte tekst. Efter min mening bør du "peppe" det lidt op, og giver det lidt farver så det skabe mere interesse om indholdet på siden.

Dette er selvfølgelig blot min mening, men håber du kunne bruge den til noget :)

Held og lykke med projektet!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Århus
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:06

Mange tak for jeres inputs.

Jeg er enig i, at det ikke ligner noget for en virksomhed. I hvert fald ikke de hjemmesider man ofte ser. Udgangspunktet var også, at det skulle være anderledes.

Og ja, den hvide baggrund kunne godt gøres knap så hvid.

Jeg har snakket med nogle drenge, der synes den virker tøset, så vil da gerne høre flere meninger.

På forhånd tak for hjælpen :-)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:06

Jeg mangler lidt en rød tråd mellem elementerne. Det virker lidt som tilfældige elementer der er sat sammen, og det ser meget rodet ud i mine øjne. Jeg synes ikke det er hvad man kan forvente af et design i 2011, hvis det skal bruges professionelt.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:46

Jeg må tilstå, at jeg ikke ser noget egentligt potentiale i designet. Det ligner mere et hoppy-projekt eller en personlig hygge-blog end et professionelt website.

70'er mønstret synes jeg også er blevet brugt til bevidstløshed de senere år.

Jeg ville starte forfra og lade mig inspirere af andre websites, såvel danske som udenlandske.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:53

jeg ville lave det med billeder og der viser også med farver liv og glade dage når man møder de nye singler for der er fart og glæde i ungdoms glæde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)