|
Se lige dette brev jeg fik på min firma mail:
Hello with love,
-------------------------------
Hvad sker der lige for det love letter hahah! |
Haha! Den har jeg også lige fået på min firmamail ... Vildt mærkeligt ... :-D
Debat
|
Se lige dette brev jeg fik på min firma mail:
Hello with love,
-------------------------------
Hvad sker der lige for det love letter hahah! |
|
Haha! Den har jeg også lige fået på min firmamail ... Vildt mærkeligt ... :-D |
|
Hej, Når man flasher sin firma e-mail adresse i et offentligt tilgængeligt forum ( Her ), må man forvente, at spammere støvsuger et så populært site for mail adresser fra de, som er så uforsigtige at gøre det. Amino har en PB (Privat Besked) funktion, som man med fordel kan benytte, hvis man vil undgå mail-høsteren. Jeg har lige fjernet muligheden for at klikke i den mailadresse. Dbh. John
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
|
Det er jo herligt engelsk! |
|
Gud, hvor har vi efterhånden mange tråde som handler om "dating".... |
|
Snupper du selv Rita eller er det okay at jeg prøver lykken? ;-) |
|
Jeg vil helst være fri for Rita :-) |
|
Hvordan fjerner man muligheden for at klikke i mailadressen? |
Et simpelt trick er at sætte noget andet istedet for @ - eller at skabe et mellemrund både før og efter @. Men hvorfor dog publicere sin mail adresse, når funktionen PB (Privat Besked) er gratis af benytte? Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
|
Ja okay. Det lyder jo selvfølgelig også logisk. Jamen nu er det heller ikke fordi at jeg plejer at skrive min email alle mulige steder og bruger samtidig også PB rigtig meget. Men det var bare lige et rart lille tricks at vide, hvis man nu kom ud for at man lige skulle poste det i den evt. debat. Man rammer jo flere på den måde, hvis det er :) |