Men hvorfor dog publicere sin mail adresse, når funktionen PB (Privat Besked) er gratis af benytte?
Fordi at det ikke kan betale sig at begynde at benytte en funktion som de med stor sandsynlighed - ligesom meget andet herinde - kun laver tilgængelig for plus brugere?
Men hvorfor dog publicere sin mail adresse, når funktionen PB (Privat Besked) er gratis af benytte?
Fordi at det ikke kan betale sig at begynde at benytte en funktion som de med stor sandsynlighed - ligesom meget andet herinde - kun laver tilgængelig for plus brugere?
Hvor får du dog den idé fra?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Nu er det faktisk uendelig lidt vi har taget fra "Ikke Plus'ere" langt det meste er nye ting, som Plus brugerne selv har betalt for. Og jeg kan love dig for at PB ikke bliver lukket ned for ikke betalende medlemmer.
Bare et skud fra tasken (: Du må da indrømme at der så småt er ved at være lukket for mange sluser hvis man ikke er plus?
Jeg forstå det med at man får reklame.. Man får nogen features med at få besked når det ene og andet.. Men at lukke poster til udelukkende plus medlemmer? At begrænse et ikke plus medlem til at byde på énfreelance opgave i ugen? Jeg ved ikke... men nå, dette er os off-topic tror jeg, kunne bare ikke lade vær (:
Nu er det faktisk uendelig lidt vi har taget fra "Ikke Plus'ere" langt det meste er nye ting, som Plus brugerne selv har betalt for. Og jeg kan love dig for at PB ikke bliver lukket ned for ikke betalende medlemmer.
Dbh Martin
Klasse Vi er jo alle glade for siden, så hold det på et stadie så vi alle kan være med.. Må indrømme at overvejelsen for at blive plus medlem er der, og det har den været i længe nu - men ved ikke - det er os lidt ubehag hvis man nærmest til sidst bliver "tvunget" til det (forstå mig korrekt) for at få fuld udnyttelse af denne fantastiske portal (:
Klasse Vi er jo alle glade for siden, så hold det på et stadie så vi alle kan være med.. Må indrømme at overvejelsen for at blive plus medlem er der, og det har den været i længe nu - men ved ikke - det er os lidt ubehag hvis man nærmest til sidst bliver "tvunget" til det (forstå mig korrekt) for at få fuld udnyttelse af denne fantastiske portal (:
Lige som du sikkert ikke arbejder gratis, så kan vi heller ikke gøre det for evigt. Du kan kalde det "Tvang" eller du kan kalde det "Nødvendighed". Vi vil gerne udvikle Amino til mere end det er i dag og det koster penge. Til gengæld føler vi også at folk får langt mere værdi, end de i givet fald betaler for. Hvor finder du ellers så meget værdi til iværksættere gratis?
Må ærligt indrømme at det eneste der "ramte" mig og som jeg anså lidt som at være underligt, var at man skal være plus for at byde på mere end én opgave i ugen..
Ved ikke.. I har 100% ret i at intet er gratis - ingen tvivl! Og det er os fair nok at man skal ofre noget for at få noget...
Men det var nu alligevel noget af en "ubehagelig" overraskelse for mig, da der så var en dør der lukkede. (: