Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tilknytter man en Facebook Place til sin Facebook page?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet min butik som en Place via Facebook places og kan se at man kan registrere stedet og derved få det konverteret til en "page".

Men hvad nu hvis man ellerede har en page for sit firma og gerne vil have den side tilknyttet en Place?

Kan det lade sig gøre?

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 21:46

Jeg har desværre ikke svaret, men tilslutter mig koret der gerne vil vide det ... 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:01

Det giver Facebook selv svaret på:

http://www.facebook.com/note.php?note_id=151069074928062

og 

http://www.facebook.com/help/?page=1159&hloc=en_US

Opret stedet ved at tjekke ind med din mobil med GPS.

Når stedet er oprettet, kan du "claime".

Du bliver så bedt om at dokumentere, at det er dit sted. Jeg scannede og sendte seneste telefonregning, hvor mobilnummeret som jeg har angivet på min Facebook profil, er opgivet sammen med firmaets navn og adresse.

Der gik under et døgn, og så var Facebook stedet mit.
Jeg havde i forvejen oprettet en Facebook firma-side, som jeg så kunne "merge" med mit nyerhvervede Facebook place.

Så det godt lade sig gøre. Skype-Smile

Jeg gjorde det som nævnt med Nielco IT

Håber I kan bruge den lidt løse "opskrift".

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 22:50

Mange tak for hjælpen.
Jeg var ikke helt sikker på at man kunne "merge" dem sammen.
Men når man kan det, så vil jeg straks gå i gang.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 13:07

Hej John,

Jeg har set meget skumsprøjt fra USA over at man ikke kan have anden velkomst end væggen. Ved du om det er ændret?

.. Jeg lander på din væg, men du ville nok have fordel af jeg landede på "Produkter"

------------------------

Så i forlængelse heraf vil jeg lige snige en lille advarsel ind til de som har en velkomstfane der er afgørende af betydning for konvertering af tilfældigt besøgende, som vælger at trykke SGO.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:12

Thomas Bigum:
Ved du om det er ændret?

Det er ændret ;) Man kan nu godt vælge hvilken side man skal lande på - Det gælder også nyoprettede Facebook sider.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:56

Kasper Bengtson:

Thomas Bigum:
Ved du om det er ændret?

Det er ændret ;) Man kan nu godt vælge hvilken side man skal lande på - Det gælder også nyoprettede Facebook sider.

Den påstand må du meget gerne dokumentere. Du er med på, at vi taler om Facebook Places, ikke Facebook Pages? Skype-Smile

Da jeg "mergede" Facebook Page Nielco IT med Facebook Place Nielco IT, blev jeg gjort opmærksom på, at min eventuelle custom landingpage ikke ville fungere efterfølgende, og at alle besøgende vil lande på væggen.
Da min virksomhed ikke har sin primære forretning på salg af de produkter, som er listet på Facebook-siden under Produkter, valgte jeg at acceptere det.

Væggen, hvor der jævnligt postes nyheder og anden information vedrørende IT generelt og IT sikkerhed i særdeleshed, er måske også den bedste side at lande på i dette konkrete eksempel. Det kan være, at det ændrer sig.

Dbh. John 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 16:43

Hej John.

Min fejl ;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)