Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud til Webshop ejere - 4 timers med 3 eksperter

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når der skal sælges i en webshops, så skal der flere besøg til, og du skal øge din konverteringsrate. Til dette hører blandt andet webanalyse og AdWords til.

Tre Amino ekspertbloggere er derfor gået sammen om en kompakt, skarp og givende workshop for webshopejere :)

Frank Hellerup Madsen (Den synlige mand) står for Søgemaskineoptimering.

Morten Vadskær (Kondom-pusheren) skal fortælle om Konverteringsoptimering (fik vi nævnt han selv konverterer 9% i sin kondom-biks?)

Jeg selv (Jacob Kildebogaard) skal underholde om webanalyse (webanalytiker.dk, Webshopindeks).

Både Frank og jeg kommer også ind på gode tips til din AdWords annoncering og optimering.

Lyder det interessant, noget for dig? Vi har både et hold til begyndere og et til de erfarne folk :) Fyr løs hvis du har spørgsmål!

Læs mere om hvordan du får toptunet din webshops i marts - Webshop tigerspring

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig interessant.

Får man noget materiale med hjem om det i fremlægger? Så man kan reflektere efterfølgende (og få det dækket af virksomheden)?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick Niebling:

Får man noget materiale med hjem om det i fremlægger? Så man kan reflektere efterfølgende (og få det dækket af virksomheden)?

Hej Nick,

Jeg kan ikke udtale mig for de to andre, men for min del af oplægget bliver der i hvert fald en mulighed for at få mine slides tilsendt (alternativt downloade dem) bagefter. Så kan folk koncentrere sig om at tage noter og stille gode spørgsmål uden at skulle skrive alt indholdet ned.

(Folk får dem ikke udleveret på tryk på forhånd, fordi de så kommer til at læse i stedet for at lytte til mine guldkorn Smile )

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jammen det er lige præcis hvad jeg søger. Som du siger, så bliver fokus hurtigt fjernet hvis man kan læse forud eller skal grifle alt ned løbende :-)

Glæder mig til at høre fra de to andre.

Må man i øvrigt spørge hvad jeres forbindelse til hinanden er?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick Niebling:

Må man i øvrigt spørge hvad jeres forbindelse til hinanden er?

Ja, spørg du bare løs. Jacob og Morten har skrevet Analyticsbogen sammen. Jeg har undervist på den Shopcamp, som Morten arrangerede på Sjælland. Og så har vi ellers rendt på hinanden i en stribe sammenhænge lige fra Digital Markedsføring i Holstebro, Web Analytics Wednesday og alt muligt andet. Og et sted undervejs opstod ideen med et fællesarrangement til glæde for folk med webshops.

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick

Mine slides bliver også tilgængelige efterfølgende, så der kan fokuseres på at lytte og stille gode spørgsmål :-)

Som Frank siger, så kender vi hinanden fra mange begivenheder. Oprindeligt skrev jeg en mail til Morten for at høre om han ville skrive en bog sammen med mig, og det gik vi så i gang med uden at have mødt hinanden. På det tidspunkt kendte Morten ikke i samme grad mine jokes, så han sagde ja, hvilket var heldigt nok ;-)

 

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke .. Så fik en fan på ekspertholdet :-)

Glæder mig meget til at se hvad i har at fortælle!

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender ikke mine slides rundt, men I får en pdf, hvor alle ressourcer, links m.m. er i. Der udover er jeg aldrig nærig med den slags info, så finder du efterfølgende ud af, at der var noget, du ikke fik fat i - så mailer du mig bare.

Jeg vil også helst have at folk koncentrerer sig om mit indlæg og ikke sidder og noterer ned. Så derfor har jeg valgt løsningen med pdf.

Håber vi ser dig d. 9. marts.

Bedste hilsner

Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der betalt - så regner stærkt med at dukke op ;-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick Niebling:

Glæder mig meget til at se hvad i har at fortælle!

Hej Nick,

Velkommen på holdet. Hvis du har ønsker til SEO-sessionen, så tager jeg gerne mod input som jeg beskrev i blogindlægget her.

(Jeg har masser på hjerte i forvejen, og er blevet bestyrket af det feedback, jeg har fået indtil nu, men yderligere input modtages gerne).

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)