Jeg sender ikke mine slides rundt, men I får en pdf, hvor alle ressourcer, links m.m. er i. Der udover er jeg aldrig nærig med den slags info, så finder du efterfølgende ud af, at der var noget, du ikke fik fat i - så mailer du mig bare.
Jeg vil også helst have at folk koncentrerer sig om mit indlæg og ikke sidder og noterer ned. Så derfor har jeg valgt løsningen med pdf.
Håber vi ser dig d. 9. marts.
Bedste hilsner
Morten
Jeg er desværre på de Kanariske øer i den uge, kommer der flere datoer
Hov... Jeg har da lige glemt at nævne at alle deltagerne på kurset får en lille gave med hjem. Jeg må desværre ikke afsløre, hvad det er, men jeg kan afsløre at den har en værdi af 750,- og det er noget ALLE deltagerne kan bruge
Kort og godt - en goodiebag, der vil noget.
Og Johnny du skal ikke ta' det så slemt. Du kan altid komme på de Kanariske Øer en anden gang.
Vi har skaffet en række hemmelige gaver, og kan allerede nu afsløre den ene:
2 måneders gratis brug af Mouseflow analyseværktøj. Det har en værdi af 100 Euro. Det er et dansk udviklet værktøj, der kan optage brugernes adfærd. Et rigtigt spændende værktøj.
Værdien af vores gaver er faktisk større end prisen på kurset, men det skal ikke afholde os fra at give den gas :) Vel mødt!
Jamen vi fortsætter gaveboden. Jeg har netop læst Christina Klitgaards e-bog om nyhedsbreve The Workbook. Den er hamrende god. (Desværre betyder det, at jeg skal til at skrive alle mine planlagte actionmails om). Det var et sidespring: Pointen er, at jeg har fedtet mig til en 150,- kroners rabat til alle deltagerne.
Så vi er ude i at goodiebag'en repræsenterer en værdi, der er højere ned selve kurset.
Er der planer om at afholde et lignende arrangement i Jylland - måske endda Østjylland?
På forhånd tak.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Mht Jylland så vil jeg sige, at hvis jeg kan ta' fra Aalborg til København for at undervise, så kan andre vel også ta' til København for at lære. En retur-billet Aalborg-København koster 400,- og man kan trække den fra i skat
Jeg har taget til undervisning i både USA og England, så jeg synes det er lidt vanvittigt at folk ikke gider ta' til København. Tænk, hvis man kan hæve sin konverteringsrate med 10%, sænke sit AdWords-budget med 10% og hæve sine besøgstal med 10% så er den køre-/tog-/flytur da hele "besværet" værd.
Well - er man stavnsbunden i Jylland, så er der jo Shopcamp, der bliver holdt i det jyske (og nej - der er ingen planer om at flytte det til Nordjylland) .