Skal jeg virkelige bare deltage for at modtage en gratis telefon? Er der ingen ulemper? |
http://dk.orvillemedia.com/ads/m/orv_survey_mobilundersogelse_2011_01/?pid=2978&bid=2574&zid=1
Skal jeg virkelige bare deltage for at modtage en gratis telefon? Er der ingen ulemper? |
1. Ja. 2. Tjo det er der jo nok, hvis man ellers synes at det er en ulempe at modtage nyhedsbreve med tilbud og reklamer og blive kontaktet pr. telefon. Ellers er der vel ikke nogen ulemper.
|
Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.
Har lige kigget lidt på det... Du kan vælge mellem en Nokia eller en Samsung. Til højre for dette, står der "1 ÅRS FORBRUG AF MOBILTELEFONI". Det vil sikkert sige at du får et års forbrug, men hvad er ét års forbrug af mobiltelefoni? Hvor mange timers taletid, SMS'er, surfing osv.? Ville nok ikke deltage, hvis det var mig! |
KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.
Men det er jo telefoner man ikke gider at have, de er ikke så "fancy". - Efter min mening. |
Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.
Jamen et års forbrug er vel bare hvis man vinder konkurrencen?, Men alt i alt, så er det vel bare en gratis telefon? og det eneste man skal gøre for at få den er og takke nej til reklamer på email og tlf?
|
Hæ hæ har lige prøvet..:-) der står efter 5 minutter man skal betale kr. 5.50 for telefonen så det gjorde jeg og vupti så var du på en dating side tror jeg, med navn og det hele..:-( Men lad os se om telefonen kommer.. |
Jeg kom ind på en side hvor der stod jeg skulle betale 5 kr, og tilmelde mig pointshop. Så stod der også i betingelserne at de vil trække 270kr hver månede. Så nej tak :D |
Umildbart kunne jeg tælle ikke mindre end 40 "virksomheder" du giver grønt lys, til at kontakte dig. Enten pr. post/telefon/email etc. I første afsnit af betingelserne står der 22 partnere som må kontakte dig, derudover tilmeldes du automatisk 5 nyhedsbreve på email af disse partnere. I andet afsnit er der listet 18 "eksterne" virksomheder du giver grønt lys til at kontakte dig, dette er også på telefon, post etc. Gider du virkelig blive kontaktet af op imod 40 virksomheder for at få en telefon til måske 200,- ? |