Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis mobiltelefon?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det godt jeg brugte min der til oprettet mail adresse således jeg ikke bliver spamet ned..:-) Ligeledes med telefon nummeret..:-) Men nu må vi se..

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:12

Hagen er:

Deltagelse i undersøgelsen er betinget af at du accepterer at blive kontaktet enten pr. telefon, e-mail, sms eller brev fra undersøgelsens sponsorer statisten.dk, Homeenter.com, ASE, BRF Kredit, bogsamleren, Viasat, Redbarnet, Boxer TV A/S, DM Media A/S, Aller Media A/S, Aimé, Jacobensen publication, Mad & Bolig, Danmarks Naturfredningsforening, Vesterålens Naturprodukter med tilbud indenfor TV, Akasse, litteratur, velgørenhed, helse forbrugs produkter. Derudover accepterer du at modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, musik, film mv. fra Bonnier Publications International AS, Bonnier Publications A/S og Benjamin Publications AS via brev, telefon og andre elektroniske medier (f.eks e-mail, sms). Ligesom accepterer du at kunne blive kontaktet af Falck Danmarks A/S på SMS, telefon, e-mail og brev med tilbud på produkter indenfor auto, bolig og sundhed, eller Telia Sonera vedr. mobiltelefoni og mobilt bredbånd.

Deltageren erklærer sig indforstået med at blive kontaktet pr. telefon, e-mail, pr. post og/eller sms, med nyhedsbreve, konkurrencer, gode tilbud samt markedsføring af Viasats TV- produkter, ekstra kanaler og tjenester, herunder ViasatOnDemand og ViasatHD

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 19:50

Ja ja, men jeg fik da en mobil telefon den kom med posten igår, der blev ringet fra Danmark at jeg havde fået en pakke og det var min nye pink telefon..:-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)