Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konsulent søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg søger en konsulent der har kompetance indenfor indkøb og forretningsudvikling. Er der nogen af jer der ved hvor jeg skal søge efter en sådan og undre hvilket navn? Lyder måske lidt mærkeligt, men jeg ved ikke hvad en kosulent med disse kompetancer hedder og hvor jeg skal søge efter en sådan.

Go` weekend

Fra Sommersted
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:01

Du kan evt. ringe til mig tirsdag formiddag... ikke  mandag. så kan vi se hvad du har på hjertet. du kan altid få en times gratis peptalk:0)

mvh Paul Erik

Fra Støvring
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Fra  Easy Match ApS Skrevet kl. 08:48

Ved i hvert fald hvem der i fremtiden kan hjælpe med dit problem:-) host host:-)

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 12:01

Hej Mss

Såvidt jeg husker har vi skrevet lidt sammen i forbindelse med et andet indlæg du lavede om stress og medarbejder håndtering, men er ikke sikker 

Om ikke andet vil det være en stor hjælp iht. til besvarelse af din tråd, hvis du beskrev ganske kort, hvad forretning det drejer sig om, har læs din profil, men ved ikke om det er den forretning det drejer sig om.

Dbh.

Kim Kampp

Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 09:46

Hejsa

Jeg har været syg og lidt presset på tid, så sorrry jeg ikke har fået svaret.

Jeg sidder i en bestyrelsen og det var i den forbindelse vi skulle bruge en konsulent, dog var/er det ikke noget vi er gået offentligt med endnu, så jeg ville ikke udlevere det her på nette. Det ser dog ud til at vi har fået det løst, men tak for jeres svar :-)

Hilsen Mette

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)