Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på SEO-hjemmeside

Side 9 ud af 9 (81 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@Kasper:

Det handler egentlig ikke om at jeg ikke vil dele ud af min viden, som du nok kan se på alle de svar jeg giver, så deler jeg ud af min viden. Det handler mere om at jeg ikke er af den støbning som går ud og finder undskyldninger for hvorfor man ikke skal gøre det. Jeg gør derimod det at jeg ser et potentielt problem, tester det, og retter det så.

Og i det her tilfælde ved vi:

• At Google ser forskel på store og små bogstaver i en URL
  • At Google indekserer fiktive URL's hvis ikke man sender en korrekt header eller redirecter
  • At Google frasorterer Duplicate Content (Som du jo selv skriver, og som du har læst dig til)
  • At Google kan finde på at gøre værre ting.

Det vi også ved:

• Frasorterer Google den korrekte side hver gang?
    - Nej det gør de ikke, din fiktive url er ikke blevet frasorteret, men sjovt nok kan man ikke finde din forside i Googles indeks (www.openusource.com), men man kan derimod finde 3 fiktive URL's.
  • er det set at Google kan finde på at rangere sider lavere?
    - Ja det er set, også i egne tests.

Hvad fortæller ovenstående mig? jo det fortæller mig egentlig at man ikke skal lade Google bestemme alt for meget, det handler om at tage kontrollen, på eksakt samme måde som når man søgemaskineoptimerer. Tager man ikke kontrollen når man optimerer en hjemmeside, ja så er der ingen garanti for at Google vil indekserer og vurderer siden som man selv ville have det. Er det værd at løbe en risiko fordi nogen siger noget og fordi andre sider ikke sikre imod det? især når tests viser noget andet?

Alt i Alt handler det ikke om at se efter om andre også sikre mod DC på alle punkter, det handler om at se på hvor problemerne er, eller kan komme, og så fjerne problemet. gør du ikke det vil Google prøve at rette ind og dette gør de langt fra altid som man gerne vil have det.

Igen som jeg har sagt, er der en risiko, skal den fjernes.

Men hvis du da kan komme med bare en god grund til at man skal lade være med at gøre det, så er du da velkommen med den. :) lige nu kan jeg kun se positive sider ved at gøre det.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 9 ud af 9 (81 indlæg)