Nogen kan der kan forklare mig hvorfor facebook kommer med en besked at:
Kontoen ikke tilgængelig
Din konto er i øjeblikket ikke tilgængelig på grund af vedligeholdelse af websitet. Kontoen bliver tilgængelig igen om nogle timer. Vi beklager ulejligheden.
Når man prøver og logger ind på facebook?
Har hørt en lille fugl synge om, at de er igang med at lave backup af deres server, og derfor mister jeg tilgang til min konto i nogle timer?
Syntes bare det er en lyder underligt.
Nogen som kan give mig en god forklaring på dette?
Der er nok en logisk forklaring på det - men jeg har selv været udsat for det flere gange - dog ved at være længe siden - hvor de skriver at Facebook er nede for "maintenance". Oftest er det ikke ret længe ad gangen....
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Ja der findes nok en logisk forklaring, men finder det bare ikke nogen steder på nettet. Ingen har beskrevet denne problem stilling.
Men ser der er flere som har prøvet problemet - men kunne være ret at få en fornuftig forklaring på det.
Jeg har koblet facebook op på flere platforme så som hootsuite og TweetDeck - og sjovt når kan jeg godt være online igennem dem. Læse og kommentere på andre folk indlæg, men jeg kan ikke skrive nye indlæg?
Så et eller andet må det jo være - bare underligt syntes jeg da.
Alt ser ud til at virke fint igen, men på en eller anden måde - tror jeg det er deres server som har koblet mig fra i en periode, for flere har skrevet beskeder til mig på facebook, og disse beskeder har jeg ikke fået i fra mellem 20:00 og 22:00 mens de kan se de har sendt dem.
Men det undre mig stadigvæk hvad problem stillingen er.