Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afmelding af erhvervstelefon

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der ved om, og hvordan, man afmelder det telefonnummer der er knyttet til ens virksomhed? Jeg har en række virksomheder, der er registreret på min privatadresse og dette gør at telesælgere uhæmmet kan ringe til mig under dække af at min telefon er et erhvervsnummer. I disse selskaber har jeg ikke brug for at der er nogen som helst der ringer til mjig, så jeg ville foretrække helt at slette telefonnummeret på disse selskaber.

Må man det (er der f.eks. krav om at alle virksomheder SKAL have telefon?)? Og hvordan griber man det an?
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 00:30

Mikkel

Er det nemmeste ikke blot at få hemmeligt nummer på de pågældende numre, jeg har heller ikke behov
for at folk ringer til mit firma, derfor har jeg hemmeligt nummer på firmatelefonen, og den i privaten
står i telefonbogen i konens navn
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:36

Min kone er også selvstændig med adresse hjemme hos os :) - vi har kun en fastlinie, og den vil vi gerne have at familie og venner kan slå op i telefonbogen.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 00:41

Hej Mikkel.

Der er ikke noget krav om, at din virksomhed skal have et telefon nummer, så du kan godt slette det. Du skal bare oplyse ændringen til Told&Skat.

Hvis de vil dig noget skriver de jo bare alligevel :)
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 01:07

Hej Mikkel

Jeg mener ikke der er krav om at en virksomhed skal have et telefonnummer, men som foreslået skal du ændre i dine registreringer hos Told/skat. Se evt dette link til ændringsblanket:

Mvh

Lars C
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 03:14
Det nemmeste er nok bare at lade være med at tage telefonen..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 03:56

Ja, eller at være lidt brysk et par gange - det plejer også at hjælpe.

Mvh

Lars C
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:14
Altså slår man virksomheder op på www.cvr.dk findes der et punkt:

Reklamebeskyttelse: Nej

Det har jeg undret mig lidt over, for jeg kan ikke umiddelbart finde noget i registrerings/ændrings blankettet hvor man kan vælge det.

Måske løsningen ligger i at få det ændret fra Nej til Ja? :)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:36

Tag fat i et Call Center f.eks. City Call Center, dem bruger jeg. De tager min telefon og skræmmer alle telefonsælgere væk, alt andet stiller de videre til mig, eller når jeg er optaget, så sender de mig en SMS eller e-mail. Det fungerer perfekt. Og så lyder det altså godt når en sød pige tager telefonen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:15
Jeg synes nok at et call center er en lidt grotesk løsning på en privattelefon, når det alene handler om at holde tåbelige telesælgere væk.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)