Hej. Jeg søger tilbud på et nyt professionelt layout til vores virksomheds hjemmeside. Vi driver i dag en vinduespudservirksomhed, og er i gang med at ændre vores grafiske linie. I den forbindelse ønsker vi et top professionel hjemmeside, som skal fungere som vores visitkort ud til omverdenen. Vi er åbne for alle tilbud og du må meget gerne have lidt referencer, så jeg har mulighed for at se hvad du/i tidligere har produceret. Kontakt mig hurtigst muligt på enten daniel@comxperten eller 41418951. Med venlig hilsen Daniel Dam |
DanielDam:Hej.
Jeg søger tilbud på et nyt professionelt layout til vores virksomheds hjemmeside.
Vi driver i dag en vinduespudservirksomhed, og er i gang med at ændre vores grafiske linie.
I den forbindelse ønsker vi et top professionel hjemmeside, som skal fungere som vores visitkort ud til omverdenen.
Vi er åbne for alle tilbud og du må meget gerne have lidt referencer, så jeg har mulighed for at se hvad du/i tidligere har produceret.
Kontakt mig hurtigst muligt på enten daniel@comxperten eller 41418951.
Med venlig hilsen
Daniel Dam
Hej Daniel.
Prøv at tjek Linde-media. Vi laver hjemmesider til iværksættere og virksomheder.
Iværksætter-pakken koster 2995,-kr og for det får du en super flot hjemmeside med massere af muligheder!
VH Andreas Linde