Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til øget salg på stor shop med mange varenumre

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En bekendt af mig har en stor shop med mange varenumre i mange forskellige kategorier (se på det som en Silvan butik, der vil sælge det meste online).

(Ca. 3000 varenumre)

Hans udfordring går på, at han selv gerne vil starte noget online markedsføring op - fx via adwords, men også andre online markedsføringskanaler, som han har lidt erfaring med. Jeg lovede at hjælpe med overblikket ved at spørge herinde.

HVordan ville I gribe det an - sådan helt strategisk? - Håber det kan skabe lidt debat...

Pt. er det ikke budgettet der stopper ham.

(og nej tak - det er ikke en opfordring til at komme med tilbud)

mvh

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14

Hej Christian

Vi laver ikke andet end at hjælpe vores kunder med at tiltrække, fastholde og udvikle deres online kunder :) 

Så vi vil da gerne hjælpe din ven og han skal være mere en velkommen til at kontakte mig direkte på 28 18 98 43.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 16:17

Hej Chgristian,

Vil vil meget gerne tilbyde vores hjælp. Vi har b.la selv en websop med mange varenr. Derfor har vi prøvet den situation du stå i!

Du er meget velkommen til at kontakte mig direkte på admin@cetadesign.dk - så kan vi drøfte nærmere.

De bedste hilsner

Morten Dal

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 16:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sjovt at de 2 første svar er tilbud selv om TS skriver (og nej tak - det er ikke en opfordring til at komme med tilbud)

der ønskes jo netop en debat om hvordan andre der står i samme situation løser opgaven eller hvis folk har forslag.

Lars

Tilmeldt 3. Dec 08
Skrevet kl. 21:40

larsuth:

Sjovt at de 2 første svar er tilbud selv om TS skriver (og nej tak - det er ikke en opfordring til at komme med tilbud)

der ønskes jo netop en debat om hvordan andre der står i samme situation løser opgaven eller hvis folk har forslag.

Lars

Lige netop!

Fantastisk at 33% fangede det...

Er der ingen der vil prøve at komme med et bud på hvordan tingene kunne gribes an?

mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 21:48

Jo - det vil jeg godt.

Jeg ville benytte mig af AdWords API og hive varenavn, varenummer og pris ud fra jeres database. Derefter ville jeg lave lidt gode, der opretter jeres 3000 annoncer efter denne formel

Søgeord: varenavn + evt. varenummer

Annonce:

Køb {Keyword:varenavn} her

Vi har altid varenavn på lager.

Kun DKK pris,-

URL

Så har I 3000 annoncer (ganske vist ikke med de bedste søgeord - men I er med i kampen på ganske kort tid).

Hvis I udvider det lidt, kan I jo opdatere jeres AdWords-annoncer i et hug, hvis I laver en prisstigning.

Håber - du forstår princippet.

Bedste hilsner

Morten

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:03

Ring til mig - så kan jeg give dig et super godt tilbud!

Spøg til side ;-)

Jeg ville lytte til Morten ovenover, og så få oprettet de 3.000 varenumre i Adwords. Derefter ville jeg så optimere dem en masse, og oprette en masse nye varianter. Det kræver et kæmpe arbejde, men har han selv erfaring med det, kan han jo tage det som det kommer.

Derudover så ville jeg satse på SEO. Få en masse links. Er titler, URL's og andet okay? Læs evt. mit blogindlæg om Basal søgemaskineoptimering.

Nu ville jeg så også tilmelde min webshop et par affiliate netværk, blot så I kun betaler for salgene, når I får salg. Det er ikke fordi der er tusindvis af ordre her, men samlet set giver det ganske godt. Vælg nogle af dem i starten der er gratis.

Så ville jeg oprette en Facebook side, og prøve et par Facebook ads af, såfremt at målgruppen er til stede på Facebook. Det er den i rigtig mange tilfælde, det er blot med at finde den.

Så har I selvfølgelig Analytics på siden, og der ville jeg så efter tre måneder hvor jeg har lavet ovenstående, se hvad der giver flest kroner i kassen. Det er nok ikke SEO delen, da den er mere langsigtet.

Men dér hvor du så kan se at der er flest penge, ville jeg ligge mere tid. Når du så ikke mener at du selv kan tage det til et højere niveau, ville jeg finde en prof. som kan hjælpe jeres shop til endnu nyere højder. Man kan altid gøre det bedre i online markedsføring!
Hvis I stadig vælger at blive ved med at gøre alle tingene selv, så ville jeg anskaffe mig nogle af de rigtig gode bøger der findes om emnet. Der er skrevet nogle super gode bøger om online markedsføring, SEO, Adwords, affiliate og konverteringsoptimering, så det er bare at komme igang, hvis man gør-det-selv.

Når der så begyndte at komme store, dejlige mængder af trafik ind, ville jeg så begynde at kigge på at øge konverteringen på webshoppen, så I kan få endnu mere ud af de markedsføringskroner, som I bruger.

Good luck - sig til hvis jeg kan hjælpe med andet, eller skal jeg give jer et godt tilbud Stick out tongue

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:05

lave unikke tekster alle vare nummer

søgeord optimere mod nummer 1 på google og gerne også nummer 2 og husk 3 og 4 pladsen eller hele første side på alle søgeord der skal ikke spares , alt kan lade sige gøre , det kræver bare lidt motivation og passion for sin side

husk blog shoppen rss - feed , du kan bygge interne links på siden og skrive nyheder folk kan abonner når du får nye proukter

husk lav siden levende skab et image brand ,, hvordan køre hårdt på skriv om dine produkter spar ikke på skrive nyheder køb annoncer bt.dk politiken.dk hver ikke bange satse vildt , ved bare første side google 4000 ord skulle det være mærkeligt du ikke har 200.000 besøgene om dagen for du har penge nok til at bygge links op til at alle undersider så ansatte 30 mennesker der bygger links til alle undersider skriver også 10-20 billige nyheder til aviser mv.

huske tilmeld dig alle højt ranket link kataloger mv.

køb et par 1000 gode domæner gerne nogle med et par 1000 links evt. sæt dig på venteliste dem du tror bliver ledig når du overtager 10 emme gode sider har du nogle gode links og det venteliste gebyr er jo billigt led evt. dmoz.org igennem hvor du hørere til der skal nok være nogle stykker der ikke virker så stil dig i venteliste der og snup dem når de er ledig

kender nogle af de billigste SEO gutter her på portalen , de er  faktisk sygt billigt selv om de koster  3-4 gange mere end de fleste , så får du ikke amatør der laver arbejdet og får 10 forskellige svar http://www.demib.dk/ eller ham her er også billige http://www.thomas-rosenstand.dk/

her en tråd med et par tips hvordan du kan videre formidle din hjemmeside , de  fleste råd her er gratis http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 kræver bare lidt tid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Dec 08
Skrevet kl. 22:20

Dejligt med lidt liv og fravær af tilbud! :)

Casper Blom:

Nu ville jeg så også tilmelde min webshop et par affiliate netværk, blot så I kun betaler for salgene, når I får salg. Det er ikke fordi der er tusindvis af ordre her, men samlet set giver det ganske godt. Vælg nogle af dem i starten der er gratis.

Hvilke fx?

Hvad er omkostningerne? / Hvad mener du med gratis?

mvh

Christian

Tilmeldt 3. Dec 08
Skrevet kl. 22:21

Mikael christiansen:
huske tilmeld dig alle højt ranket link kataloger mv.

Er linkkataloger ikke lige blevet bandlyst af Google? Eller tager jeg fejl der?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)