Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Melodi Grand Prix

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
De har nok lavet reglerne om til at omfatte den wildcard del. Så kunne de samtidig få en stak lyttere til deres radiokanaler. Synes bare ikke det holder...at gøre et wildcard (der vel at mærke ikke FIK nok stemmer i semifinalen) til ugens radio hit, før en finale.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:06
Alt nu om dage handler om show, MGP, politik osv.. Hvorfor vandt Fogh valget? Fordi at han leverede et fantastisk show, hvorimod hans modstander satsetede på at en saglig debat og meninger var det der skulle til for at vinde valget.
Hvorfor vandt DQ MGP? Fordi at han leverede et fantastisk show.

Nogle vil synes at det er sørgeligt, andre synes at det er fedt

Behøver jeg nævne at jeg er en af de "svanser og fimser" der stemte på DQ? ;)

Tilmeldt 21. Dec 06
Skrevet kl. 08:51
Synes nu ikke Foghs modstandere havde en særlig saglig debat. De gjorde vist bare alt for at nedgøre/tilsvine regeringen og kom ikke med særlig mange saglige forslag og emner til noget DE mener der skal laves om. Fogh lovede ganske vist en del, men i modsætning til tidligere venstre-regeringer, så har han da trodsalt opfyldt flere lovede ting (skattestop bla.). Så Fogh havde da noget at have sit show i. Men det er så bare min mening. :)

Alt nu om dage BØR ikke handle om show, specielt ikke i en musik-konkurrence. Ungdommen har efter min mening fået alt for meget indflydelse på det gode gamle Melodi Grand Prix. De burde holde sig til Junior MGP, Musik awards shows osv. Men de vil jo så gerne markere sig hvor de kan. Derfor ville det være optimalt (og mere spændende) at droppe sms-afstemningen og udelukkende ty til telefon-stemmer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:25
> Ungdommen har efter min mening fået alt for meget indflydelse

Ja, naturligvis skal man fratage ungdommen deres stemmeret, hvis de ikke stemmer som VI vil. Jeg synes også man skal tage stemmeretten fra gamle damer med rødt hår. De stemmer altid forkert. Og iværksættere - de stemmer helt ude i skoven. Nå ja, og skolelærerer og journalister - de er alligevel kommunister allesammen. Ja, faktisk synes jeg bare JEG skal bestemme det hele :)
Tilmeldt 21. Dec 06
Skrevet kl. 09:31
Tsk tsk Mikkel. Det er en generel udvikling der er sket efter alle er begyndt med sms-afstemninger.  Ungdommen mÃ¥ da hjertens gerne stemme - kan de ikke gøre det via et telefonopkald ogsÃ¥? ;)

Henviser bare til den indflydelse det havde at DQ blev voldspillet pÃ¥ P3 en hel uge og dermed blev mere populær, selvom den ikke istarten havde fortjent en semifinale plads.   Tør man spørge om du stemte...og i sÃ¥ fald pÃ¥ hvem? :)

Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:31
Dato: 13-02-2007 12:57:50 Forfatter: Lasse Burholt

.... - men jeg mener da bestemt en Drag Queen har forsøgt sig før til det internationale MGP.... uden videre held!

Mhh, hvis du ikke mener en første plads er "heldigt", så er vi da enige

Dana International, hed ham/hende, der vandt det Internationale Melodi Grand Prix i 1998. Det er derfor jeg synes det er lidt langt ude og ideforladt at sende "endnu" en Drag Queen afsted ... selvom de er mægtigt flotte og underholdene.

Camilla Amtrup, PangDang, Svendborg.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 10:27
caffery - Helt enig omkring politikken ;) Det var både for at undgå at evt. S'ere følte sig stødte, og at tråden skulle ende i en politisk mudderkastnings tråd, og for at forenkle det så det gav mening :)

Jeg er også enig i at det ikke bør handle om showet, men det gør det, og det kan vi ligeså godt indstille os på. Derudover synes jeg at det er fedt at alle aldre er repræsenteret ved MGPs stemmeafgivning. Jeg tror i modsætning til hvad du skriver, ikke at de unge lader sig skræmme af at ringe ind.
Så det er nok en helt umulig opgave at si dem fra (hvilket kun er positivt :)))).

All the best

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 10:47
Ehh altså hvem er den Amino bruger?

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 10:56
I''m not telling (se tidligere svar)

Men som også skrevet, ser personen måske tråden og vil afsløre det :)

Tilmeldt 21. Dec 06
Skrevet kl. 10:56
Dimitri, så foreslår jeg en MGP for musik-interesserede mennesker, hvor alle deltagere bare skal stå og synge uden noget sceneshow eller udklædning, selvfølgelig uden sms-afstemning ;)   Det ville jeg hellere se/høre i hvert fald.
Side 4 ud af 5 (42 indlæg)