Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Melodi Grand Prix

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
WAY Drama Queen vandt SUPERB!!!! GO DQ (Du har fandme fortjent det!).

(Jeg skulle lige have afløb for min glæde)

Og for første gang havde vi en Aminobruger direkte med fra MGP :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:44
Kan ikke tillade mig at sige noget grimt om nogle, men syntes godt nok at Danni Elmo skulle have vundet. Danni er en super cool fyr og leverer rigtig godt musik. Drama Queen er dog ikke lige min stil, men er glad for at det ikke var en af de gamle nisser som vandt (gamle stjerner som prøver at få lidt succes igen).

Hvilken amino var direkte med fra mgp?

// Jesper Skov

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 22:45
Ja et kæmpe tillykke og super sejt gået

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 22:48
Dato: 10-02-2007 22:43:40
Forfatter: Jesper Skov

Hvilken amino var direkte med fra mgp?

Jeg ved ikke om vedkommende vil stå frem, så jeg vil ikke oplyse specifikt hvem det er. Men snubler den pågældende person over denne tråd, så kan jeg kun sige *godt klaret*

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:49
Arj, come on. Nysgerrigheden er jo ikke til at modstå!

// Jesper Skov

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 00:45
Også TILLYKKE herfra til Peter...godt gået...sejren er velfortjent  

Datteren på 5 er helt vild med din sang...hun kan næsten omkvædet udenad allerede
Vi glæder os til at se, hvad I finder på i Helsinki

PØJ-PØJ!

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 10:34
Kan man hører sangen nogen steder på nettet ? så det "desværre" ikke, men kunne da godt tænke mig at hører sangen, det jo en european song contest og ikke en european show contest, syntes det virker lidt som Lordi som vandet det internatinale sidste år, ringe sang men godt koncept og show :-)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 10:43
Dato: 11-02-2007 10:34:16
Forfatter: den rigtige mk
Kan man hører sangen nogen steder på nettet ? så det 'desværre' ikke, men kunne da godt tænke mig at hører sangen, det jo en european song contest og ikke en european show contest, syntes det virker lidt som Lordi som vandet det internatinale sidste år, ringe sang men godt koncept og show :-)

Jeg går ud fra at man snart kan købe en CD med sangene på, og ellers bliver programmet sikkert også genudsendt.

I aftes var det det Danske MGP, til Maj indtager vi Suomi.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 10:51
Ja det vil jeg så helt undgå at købe ;-) det jeg tænkte på om man kunne se programmet på deres hjemmeside, eller hører sangen hvis den er blevet spillet på p3 eller andet.

Tror det sådan noget Sputnik tv2 agtigt noget jeg leder efter, hvis det findes, men ser ikke ud til det :-(

Kunne godt tænke mig at hører Me & My´s bud, så det skulle være for de lækre tøser hvis cden skulle i hus ;-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 10:54
Dato: 11-02-2007 10:51:25
Forfatter: den rigtige mk
Ja det vil jeg så helt undgå at købe ;-) det jeg tænkte på om man kunne se programmet på deres hjemmeside, eller hører sangen hvis den er blevet spillet på p3 eller andet.

Tror det sådan noget Sputnik tv2 agtigt, hvis det findes, men ser ikke ud til det :-(

Kunne godt tænke mig at hører Me & My´s bud, så det skulle være for de lækre tøser hvis cden skulle i hus ;-)

Lækre tøser? De har taget kraftigt på siden dén periode i deres liv... Ihvertfald klæder stramt skinnende tøj dem ikke mere! Men ellers var det en cool sang.

Sådan noget Sputnik-noget er vist for anvanceret til DR :) Men de plejer nu at genudsende programmet...

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)