Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!!! Jeg har fået slettet alle mine blogs!!!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har haft en til at hjælpe for noget tid siden, han skulle skrive nogle indlæg på mine blogs! Det blev ikke til så meget og jeg havde selv skrevet langt over omkring 120 indlæg på min blogs! 

Samarbejdet ophørte, men nu ser jeg til min store skræk at han har været inde med ftp adgang og slette mine blog = alle indlæg, Den jeg er mest ked af er Team-annasminde.dk der var langt de fleste indlæg. 

Der findes stadig en cached version af siden. kan man på nogen måde gendanne alt dette...Pleace hjælp det er mange måneders skriven der er forsvundet.!!!

Venlig hilsen

Jesper

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 19:39

Ej det er noget MØJ!!!!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 19:41

Hej Jesper

Hvis han har haft adgang til FTP server, så har han højst sandsynligt også haft adgang til database serveren? - Hvis det er tilfældet, så har han nok også slettet data derfra. Hvis ikke, kan du redde det der.

Hvis alt ser ud til at være væk, kan du prøve at kontakte din host for at høre om de har en gammel backup. 

 iPhone 6

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 19:48

Hej

Rigtig trist situation at stå i. Har din host en back-up?

Mvh.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:49

Rigtige mænd tager ikke backup.... rigtige mænd græder når de skulle have brugt deres backup

Der er desværre ikke så meget at gøre med mindre din host har en backup liggende

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:52

Hej Jesper,

Jeg spørger ligeud... Du har da backup af dine websites, ikke?

Hvis du har, så er det bare at reetablere dine indlæg derfra.

Mon ikke du kan overtale vedkommende til at aflevere de eventuelle kopier, som vedkommende måtte have liggende lokalt? Det at ødelægge indhold på dit site er jo direkte strafbart. 
Måske vedkommende har materiale liggende lokalt på sin computer. En henvendelse, hvor du oplyser, at vedkommendes FTP login jo nok er logget på serveren med vedkommendes IP adresse samt andre afslørende oplysninger fra loggen, vil være meget klare beviser i en retslig tvist, hvor vedkommende kan komme til at betale for udbedring af de forvoldte skader.

Håber du kan bruge det.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 19:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

1) Få din host til at tjekke hvilken ftp-bruger, der har slettet indlæggene

2) Hvis det er din tidligere samarbejdspartner, find ud af hvorfor og overvej om du skal hive ham en tur gennem rets-systemet for at få erstatning. Hvis der er omsætning på siden, kan han eventuelt også drages til ansvar for tabet af denne.

3) Find ud af om din host har en backup, som kan gendannes. De fleste hosts tager daglig backup, det kan dog være du kommer til at betale for gendannelsen. Jeg kan se du er hosted hos one.com, og de skriver her: http://www.one.com/en/daily-backup, at der er daglig backup.

4) Hvis ikke der er en backup, find den cachede version på google og kopier alle tekster én for én til et word dokument. Det kan kun gå for langsomt - gå i gang med det samme.

Har du ikke gemt dine blog-indlæg andre steder end på serveren?

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 19:58

Det var da godt nok trist. Du kan prøve at se om du kan finde nogle af dine blog indlæg via google og se om nogle af dem er  cached.

De bedste hilsner
Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 20:10

Henrik Nielsen:

Rigtige mænd tager ikke backup.... rigtige mænd græder når de skulle have brugt deres backup

Der er desværre ikke så meget at gøre med mindre din host har en backup liggende

Jeg græder.... MEN jeg har lige snakket med One.com og det lyder til at de har en back-up liggende og det bare er og sige hvilken dag den skal være fra.

Dette her lader jeg ikke bare stå hen, for bloggen er en meget stor del af min webshop og har gennemtiden generet mange kunder= indtægt.

Også rent Seo har den hjulpet shoppen en hel del. Håber ikke det får den helt store konsekvens overfor google osv.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:22

Du har vel skiftet de relevante passwords? 

Og politianmäldt det ?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)