Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der Page Rank opdatering!

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du så hvornår det næste gang bliver opdateret ? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03

Halfdan Timm:

Tek @

PageRank bliver opdateret ganske sjældent. En gang eller to om året. Så det bør du ikke spekulere videre over. :-)

Det sker ca. 1 gang hvert kvartal = 4 gange årligt ca. :) Bare lige som bemærkning ;)

Tror i øvrigt at PR bliver opdateret igen i starten af Juni - men det er blot en tanke..

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 22:03

Tak for info :) 

Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Flyttefirma Sjælland Skrevet kl. 23:01

Er det alle hjemmesider i DK de så tager, eller er det dem med bedst Alaxe først?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28

Rasmus Hjordt:

Nicolaj:

Ogsaa det udsagn er direkte forkert. Jeg brugte wikipedia som kilde i min kanditatafhandling og endte med et 10-tal.

Hilsen
Nicolaj

Nej, det er ikke forkert. Men jeg vil gerne præcisere. Naturligvis kan du henvise til Wikipedia i et speciale. Så længe det klart fremgår, at du selv betvivler udsagnets sandhedsværdi. Det er i den grad nødvendigt, hvis du citerer Wikipedia.

Det er ikke korrekt. Man kan fint i specialeafhandlinger henvise til Wikipedia og bestå uden at betvivle opslagets sandhedsværdi. På linje med alle andre kilder og leksika.

Der har igennem tiden været flere sammenligninger af informationsniveauet på Wikipedia sammenlignet med fx Encyclopedia Brittanica. Wikipedia performer overraskende godt.

Læs evt. mere her: Reliability of Wikipedia. Nå nej, den vil du nok ikke godtage. Måske her så:
http://news.cnet.com/Study-Wikipedia-as-accurate-as-Britannica/2100-1038_3-5997332.html

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 07:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Selvom det ikke betyder det helt store mht placeringen, så er det som ktj-media siger da meget sjovt at følge med i. Det ser desværre ikke ud til at vores webshop om blandt andet kjoler til fest har fået noget i denne omgang. Vi må jo arbejde lidt hårdere på nogen kvalitets links :)

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 15:32

Fra PR0 til PR0 på min iPhone side. Er Pagerank ikke en slags indikering af kvaliteten af en hjemmesides indgående links?

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33

Frederik Skøt:

Er Pagerank ikke en slags indikering af kvaliteten af en hjemmesides indgående links?

Jo, har du mange indgående kvalitetsinlinks? 
Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 16:18

Kasper:
Jo, har du mange indgående kvalitetsinlinks? 

Har faktisk rimeligt mange links, men ikke af særligt god kvalitet, hvilket selvfølgelig afspejler min pagerank på 0 ;) Så burde tage min linkbuilding strategi til revision.

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15009
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:13

Hvorfor går folk så meget op i pageranken? Er det ik bedre at ligge godt til på Google, end at have en PR på f.eks 5?

I dont get it, men det er samme cirkus hvergang, at der er en opdatering ;D

Vi ligger stadig på PR3, men har aldrig ligget bedre på f.eks Google.de og Google.com end nu, og det kan heldigvis mærkes... Så vi sælger masser af solbriller her i varmen, men får knap så mange links ;D

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)