Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boost min blog?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lige åbnet en blog for at lære lidt omkring, hvordan man har en hjemmeside osv.
Anyway jeg åbnede min blog (se her) for godt en uge siden, og har ikke oplevet, at der er ret mange, der er kommet ind på den udover mine venner. 

Er jeg nød til at købe klik til min hjemmeside for at få nogle besøgende

Har i nogler ideer?

Dbh.
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 10:08

Er din side på Google endnu? Hvis ikke så vent lidt, den skal nok komme, der kan dog gå lidt tid.

I mellemtiden.... skriv skriv skriv, så meget du lyster, jo mere jo bedre, og gerne om emner der er hotte for tiden. Så skal der nok komme gang iden.

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 10:10

Hej Rasmus,

Besøgende kommer (desværre) ikke bare pludseligt af sig selv fordi man åbner en hjemmeside. :)

Det kan være rigtig hårdt arbejde at få nye besøgende til, det kræver bl.a. en hulens masse linkbuilding, og nu du skriver en blog, så er det vigtigt du har nogle spændende artikler for at lokke besøgende ind.

Mit råd er at du sørger for at få lidt mere stof ind på din blog nu, så snart der er mere folk kan læse derinde, kan du lave en Facebook-page hvor du inviterer alle dine venner, og beder dem igen om at invitere alle deres venner. Hvis folk bryder sig om din side, så skal de nok komme tilbage igen.

Det er dog altid svært i starten at få besøgende til ens side, især når den er ny og der endnu ikke er mange artikler oppe

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:31

synes godt nok de par undersider med blå tekst er lidt svære at læse jeg ville lære dem med sort skrift type

mere tekst og mere flere under overskifter h1 og h2

blogge på siden google elsker der sker noget på siden nyheder mv.

jeg skrev en del i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?PageIndex=1 lidt meget vis skulle skriv alt det igen her

husk motivation du vil videre formidle din hjemmeside og viden er den vigtigste faktor for at vinde kampen over de alle samme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:38

Du er jo nødt til at ha' noget indhold, som folk gider læse. Så skriv noget rigtigt godt indhold, så skal de besøgende nok komme. Det du har derinde lige nu er (for at sige det pænt) en tynd kop the.

Bedste hilsner og held og lykke med det

Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 10:39

Hej Rasmus

Jeps, skriv løs. Google vil crawle din side løbende og du vil opleve at trafikken stødt og roligt stiger, men der er ingen tvivl om at man skal være lidt tålmodig med en helt ny side. Rådet om at bygge links til din side, skal du også lytte til.

Jeg synes ikke, du skal købe trafik til siden endnu, det bliver muligvis slet ikke nødvendigt, når først den er indekseret i Googles organiske resultat.

Sæt dig ind i søgemaskineoptimering, der findes en helt masse vejledning her på Amino. Desuden henvises til dygtige SEO-folks velskrevne bøger (jeg vil anbefale Thomas Rosenstands SEO-LEX, Mikkel deMibs Seo 2.0, eller Torbjørn Flensteds SEO – Grundbog i Google søgeoptimering) Det tager lidt tid at sætte sig ind i, men vid at tiden er givet godt ud.

God vind med projektet!

Mange hilsner,

Mathias

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 11:19

Hej alle sammen og tusind tak for jeres gode svar!

Det med blå tekst vil jeg få ændret :)

Jeg har allerede oprettet en facebook side lige pt :)

Jeg har faktisk tænkt på at begynde at skrive noget om scootere, da jeg har en okay viden om det.
Ville det være en god ide?
Så når jeg har en masse scooter artikler så begynde at debattere meget mere på Scootergalleri.dk og så evt få noget op på Speedline.dk og Scootershoppen.dk.

Det med linkbuilding har jeg ikke så meget forstand på.

Jeg vil helt klart overveje, at købe den der hedder SEO-LEX

Og igen tak for svarene !

Mvh
Rasmus T. Nicolaisen. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 01:36

Hej Rasmus!

Du skal passe på med at dine reklamer ikke bliver for meget. Udover det skal du vide hvem din målgruppe for din blog er, så du har de reklamer der passer bedst til målgruppen. Der er rigtig mange der begår (Har selv gjort det!) den fejl at de blot tager kampagnen med højest eCPC (gennemsnitlige indtjening). 

Skriv endelig hvis du skal bruge noget hjælp!

Venlig hilsen

Jonas Donbæk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)