Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Reklame

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,

Bemærk venligst, at der ikke er flere ledige pladser på standeren! Testperioden løber dog i 5 uger (uge 10 - uge 14), og jeg er sikker på, at noget af følgende sker:
1) én eller flere leverer for få kort, så de løber tør
2) én eller flere leverer ikke sine kort til tiden, og der vil være en ledig plads

Derfor vil jeg tilbyde dig, at komme på ventelisten, så hvis (når) der opstår problemer, så bliver dine kort sat på standeren i stedet. Hvis du kan acceptere dette tilbud, så send mig dine reklamekort, så hurtigt som muligt. Du bestemmer selv, hvos mange du vil levere. Bare jeg har dem inden d. 2. marts 2007.

Kontakt mig inden du sender, for at høre, om der står andre på ventelisten før dig.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 21:42
Jeg har fået en del forespørgsler, om jeg vil sende eventuelle overskydende kort retur, og det gør jeg selvfølgelig gerne!
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 09:48
Er det korrekt at max. mål er 74x105mm?

Præsenteres kortene vandret/landscape eller lodret?

Er konceptet i stil/inspireret af Footnotes.dk?

Martin
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 11:53
Hej Martin,

Ja, det er de korrekte mål på kortet. Landscape.

Konceptet er ikke inspireret af footnotes.dk, da vi først er blevet opmærksom på deres eksistens efterfølgende. Efter at have vurderet deres koncept, så ser det ud til, at vi har meget forskellige koncepter.

Footnotes fokuserer på store virksomheder, der køber et standardkort, der indeholder tryk på den ene side (opgave, konkurrence, spil, mv.), mens reklamen er på den anden side. Årsagen til at målgruppen tager kortet er som følge af dette standardtryk, mens reklamen kommer som "noget ekstra". Styrken er, at en stor virksomhed kan brande sit varemærke på denne måde. Distribueres udelukkende på caféer.

Vi fokuserer på små virksomheder, der har et konkret tilbud til forbrugeren. Således ofte lokal markedsføring eller markedsføring for en konkret webshop/produkt. Styrken er, at forbrugeren tager kortet udelukkende pga. tilbuddet, dvs. 100% opmærksomhed på reklamen. Kortene distribueres endnu ikke fra et bestemt sted. Vi tester i øjeblikket en række forskellige locations.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 10:28
Hvad er status mon på den Gratis reklame? Hvordan gik det?

Martin
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 14:33
Hej Martin,

Det er ikke nok rentabelt, at markedsføre sig selv via disse reklamekort, i henhold til den værdi, som annoncøren får ud af reklamen. Dog skal hertil knyttes den kommentar, at næsten alle annoncører i testen var internetbutikker, mens en enkelt annoncør havde stor succes i lokalområdet med lokal reklame.

De store udgifter til produktion af standere, efterfølgende vedligeholdelse, kørsel, salg, mv. gør, at kontaktprisen til en potentiel forbruger bliver unødvendig stor. Dette kan gøre billigere ved andre annoncemetoder.

Løsningen med reklamekort, og omkostelig vedligeholdelse, er heller ikke fremtidssikret, og vil ikke kunne konkurrere med andre reklameydelser på internettet eller skærmløsninger i målingskvalitet og pris.

Vi lukker ned for denne reklameform, som ikke genoptages i samme form igen. Idéen er god nok, og vi har fået mange positive kommentarer. Dog er omkostningerne for store til at det er rentabelt at realisere.

Fokus er herefter rettet 100% mod internetreklame, hvor jeg er ved at udvikle et nyt produkt forhåbenligt til lancering henover sommeren.

Alle deltagere får sendt sine resterende reklamekort retur, borset fra den annoncør, hvor samtlige kort er afsat. Returforsendelse er selvfølgelig uden beregning!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)