Hej Jesper, det er helt i orden t du skriver i tråden. Jeg vil så samtidig opfordre samtlige virksomheder på Amino, der kan løfte opgaven med at trykke professionelle reklamekort, til at skrive i tråden. |
Gratis Reklame
Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
herefter vil jeg gerne drøfte - hvor vidt mit koncept er egnet til den form for reklame ! |
Bemærk venligst, at I ikke reserverer en plads ved at skrive i tråden - send en mail til info@mejensen.dk! Derudover vil jeg vide lidt om, hvilke produkter eller hvilken virksomhed I vil reklamere for. Målgruppen skal være forbrugere, og helst ramme forbrugerne så bredt som muligt. Der er "kun" 11, som er garanteret en plads på nuværende tidspunkt, så det er stadig muligt at komme på standeren. Derudover har jeg nogle på "venteliste", og det kan være fordi deres virksomhed eller produkt rammer lidt udenfor den primære målgruppe. |
Hej jeg vil gerne spørge om formatet i cm????? for lige at få det helt præcist og så skrives der en del om at de skal hænge..skal der være hul i kortene??? hvilken kvalitet papir vil du anbefale, tykkelse , G, glans osv.???? jeg tror vi er friske på at deltage, men måske du kan uddybe det hele nærmere med en mail til : jan@nordisk-handelshus.dk |
Hej Jan, jeg tror godt jeg kan svare på vegne af Martin. Et visitkort format er størrelsen 85x54 mm og resten er op til dig selv, da du selv står for fremstillingen af tryksagerne. Som du kan læse skal du bare levere alle tryksagerne til ham, senest fredag i uge 9. |
// Jesper Skov
Hej Jesper og Jan, Størrelsen er FRA visitkortstørrelse (Jesper, du angiver korrekte mål), og OP TIL A7 Landscape, som er højde: 7,4 cm og bredde: 10,5 cm eller h:74mm og b:105mm. Undskyld, hvis det ikke har været tydeligt nok fra begyndelsen. Lidt ekstra info omkring muligheden: Reklamepladsen er en stander med 20 "brochureholdere", der passer i formatet A7 Landscape. De er påmonteret en stor plade med tryk, der gør opmærksom på, at her er der mulighed for at få et godt tilbud. Målgruppen er forbrugere. Det gode ved at markedsføre sig selv på denne måde, er at hver reklamekort bliver uddelt til en interesseret forbruger, og dermed en potentiel kunde for din virksomhed. Hvis forbrugeren ikke er interesseret, så tager forbrugeren nemlig ikke noget kort. Dvs. hvis du trykker 100 reklamekort, så har du ramt 100 potentielle kunder! Hvis dit kort giver forbrugeren en korrekt opfattelse af, hvad det er du sælger (ingen misforståelser), så har du stor mulighed for at opnå 100 salg. Giver du forbrugeren en god oplevelse (eventuelt igennem eksklusive kort), vil du opleve en forbruger, der føler, at du har gjort noget ekstra for netop denne person. Normalt når man udsender reklamer eller brochurer, forventer man ca. 0,5 - 1,0 % respons. Dvs. 1.000 reklamer giver 5-10 henvendelser, hvoraf kun nogle af dem bliver kunder. Med reklamestanderen trykker du 100 reklamekort, og opnår meget større respons på din markedsføring, da du selekterer din målgruppe, ved at lade forbrugeren vælge. Du sparer samtidig udgifter til at trykke en masse reklamekort, og i mit særlige tilbud her, får du samtidig distributionen gratis. Send mig en mail, hvis jeg skal reservere en plads til netop dine reklamekort. |
Hej Aminoer, Så er der 5 reklamepladser tilbage!!! |
Hej Aminoer, Så er der 3 reklamepladser tilbage... |
Hvis der er nogen som har brug for at få trykt kortene, så kan jeg lige oplyse at vi i denne sammenhæng kører f.eks. 1.000 A7-kort med fuld 4-farve på begge sider til 950 kr. inklusiv fragt men eksklusiv moms. Vi kan også køre et mindre antal hvis der er brug for det. - og vi kan godt nå at levere dem inden fredag i uge 9. Jeg kan fanges på enten jesper snabelA mediamouse.dk eller 22 72 66 72. |