Hej Aminoer, I forbindelse med test af et nyt produkt, søger jeg iværksættere, webshops, specialbutikker, mv. som ønsker gratis reklame for et godt tilbud/produkt de har til forbrugeren. Jeg har en reklamekortstander, som opsættes i uge 10-14 et (endnu ikke bestemt) sted i København. I de uger vil vi teste om forbrugerne er interesseret i markedsføring på denne måde. Konceptet er dog ikke nyt. Se evt. dette link fra GOCARD: http://www.gocard.com/home.html Det jeg tilbyder er en gratis reklameplads på det første reklamedisplay. Der vil blive registreret reklameværdi og genopfyldt reklamekort dagligt i perioden. Der er i alt 20 reklamepladser, og alle tilbydes gratis. For at få en af pladserne, skal I kontakte mig enten pr. mail (info@mejensen.dk) eller via tlf. 20 493 593 og efterfølgende sende jeres trykte reklamekort til mig. Størrelsen på kortene er "visitkortstørrelse" eller maks. A7 Landscape (A4 foldet tre gange). Der kan trykkes på begge sider, men forbrugeren kan kun se forsiden, når kortet hænger på standeren. Reklamekortene skal leveres senest fredag uge 9. Har I spørgsmål, så kom endelig med dem... :-) |
Jeg er på, hvis jeg når det.
mvh Hans