Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Reklame

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

I forbindelse med test af et nyt produkt, søger jeg iværksættere, webshops, specialbutikker, mv. som ønsker gratis reklame for et godt tilbud/produkt de har til forbrugeren. Jeg har en reklamekortstander, som opsættes i uge 10-14 et (endnu ikke bestemt) sted i København. I de uger vil vi teste om forbrugerne er interesseret i markedsføring på denne måde.

Konceptet er dog ikke nyt. Se evt. dette link fra GOCARD: http://www.gocard.com/home.html

Det jeg tilbyder er en gratis reklameplads på det første reklamedisplay. Der vil blive registreret reklameværdi og genopfyldt reklamekort dagligt i perioden.

Der er i alt 20 reklamepladser, og alle tilbydes gratis. For at få en af pladserne, skal I kontakte mig enten pr. mail (info@mejensen.dk) eller via tlf. 20 493 593 og efterfølgende sende jeres trykte reklamekort til mig. Størrelsen på kortene er "visitkortstørrelse" eller maks. A7 Landscape (A4 foldet tre gange). Der kan trykkes på begge sider, men forbrugeren kan kun se forsiden, når kortet hænger på standeren. Reklamekortene skal leveres senest fredag uge 9.

Har I spørgsmål, så kom endelig med dem... :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:58
Jeg er på, hvis jeg når det.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 17:10
Hej Martin,

Det lyder spændende! Hvad er målgruppen for jeres første test (geografisk/alder/socialgruppe/....) - er det unge/rige/nørrebroere/gentofteborgere/pensionister/......

Mon ikke vi kan nå at have nogle kort klar til Jer i uge 9?!

Martin
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 17:15
Hej Martin

Jeg starter en markedsføringskampagne i denne periode med et nyt koncept, og vil derfor meget gerne reservere en plads.

Hvor mange "cards" pr. annoncør vil der være plads til på de tyve standere? Bare så man har en idé om antallet der skal trykkes.

Det bliver spændende... og godt at go-card får lidt konkurrence;-)

Mvh.

René
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:27
Hej Martin, jeg sendte dig en mail for en lille times tid siden. ;-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 18:27
Hej igen Martin,

Jeg vil også gerne reservere plads ... hvis du kan røbe lidt mere om konceptet. Go-card samt diverse konkurrenter er jo som du ikke siger noget nyt - men dit format er nyt. Go-cart-konceptet er vist også ved at gå lidt død, eller?? Syn''s ikke man ser dem så ofte mere? Skal Jeres distribueres på samme måde, dvs. i standere sat op, typisk i café''er?

Martin
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 19:28
Tak for alle henvendelser - der er stadig ledige pladser!

For lige at følge op på diverse spørgsmål:
1. I skal selv trykke jeres reklamekort, og levere/sende dem til mig senest fredag uge 9. Jeg har kontakt til en dygtig og billig trykker, såfremt I ønsker en god kontakt. Af konkurrencemæssige årsager (i fair bahandling overfor alle trykkerne på Amino), vil jeg ikke reklamere direkte for min trykkerkontakt i denne tråd. Jeg kan ikke trykke kortene for jer!
2. Der uddeles maksimalt én reklameplads pr. annoncør. Jeg har allerede fået en del henvendelser, så det bliver ikke noget problem at udfylde standeren.
3. Standeren hænger i 1 uge på 5 forskellige locations (i alt 5 uger). De er ikke alle fastlagt endnu, men jeg har nogle af dem klar. De offentliggøres først, når der er indgået en skriftlig aftale med de aktuelle locations. Men jeg kan røbe at vi sigter efter meget forskellige locations, da dette er en testperiode, og vi gerne skal have så mange indtryk som muligt. Dvs. reataurant/cafe/biograf/supermarked/posthus/butikscenter/mv.
4. Målgruppen er forbrugere - dvs. hvis din målgruppe er andre virksomheder, så kommer du ikke i betragtning til en plads på standeren!!!
5. Antallet af kort, som bliver distribueret er meget svært at sige noget om. Det er også noget af det, som vi skal have svar på i vores test. Men hvis du sender mig 100-200 kort, så er det jo en start. Hvis de alle sammen er væk efter én uge, så kan jeg få tilsendt nogle flere, som sættes op. Standeren efterses HVER DAG i testperioden, hvor der tælles kort op, mv. Hvis der går mange af netop DINE kort, så skal du nok høre fra mig. Der sendes daglig rapport ud til deltagerne i testen.
6. Der bliver taget foto af standeren på de forskellige locations, som også sendes til deltagerne i testen. På den måde kan I også følge med i, hvordan testen er foregået, og vurdere på resultaterne.

Hmmm.... der er sikkert mere, som skal forklares, men det må være det for nu.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 19:32
PS. Selvom jeg allerede har fået en del henvendelser, så er der stadig plads! Dvs. at der er nogen, som har nogle gode tilbud, som eventuelt kunne være særligt interessante.

Derudover kan der måske være udskiftning på standeren i løbet af de 5 uger, som testen varer. Der kan også være nogen, der har leveret for få kort, så standeren løber tør. Her vil det være rart at have annoncører på venteliste... Så skriv endelig stadig til mig.

Mange tak!

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 20:56
Jeg vil da også gerne have en palds :-)
Anne Fogel - smykker med mod
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:27
  Spændende projekt .

Nu kan jeg jo desværre ikke få nogle kort med, da vores kunder typisk er virksomheder.

Men hvis I andre, som godt vil have kort med på standeren, skulle stå og mangle nogen som kan trykke kortene, så er I da meget velkommen til at tage fat i mig. I MediaMouse kan vi godt finde en god pris på f.eks. 100 eller 200 kort, hvor kvaliteten vel og mærke er værdig til at hænge til offentligt skue . Endvidere kan vi godt klare en hurtig levering på et genoptryk, hvis der pludselig skal bruges nogle flere kort.

Ovenstående skal ikke tages som et forsøg på et hijack af tråden, men blot en supplerende oplysning til dem som skulle sidde og tænke "Skal jeg selv levere kortene? Hvor får jeg så lavet dem henne?".

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)