Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er din hverdag?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik sådan en lyst til at kommentere på den her :)!

Syntes det kunne være sjovt hvis jeg fortalte om min hverdag da jeg er 13, og ung iværksætter :o)!

- Står op 6.30 for at gøre mig klar, men ender altid med at dovne lidt videre til kl 7! Efter det går jeg i bad, tager tøj på, spiser en god solid morgenmad, og pakker min taske :)' Når klokken så er 7.50 går jeg i skole :)! (Jeg er en af de heldige elever som bor lige overfor skolen skal det siges) I skolen laver vi en masse forskelligt, arbejder, har projekter, og meget andet :)' Når det så er sagt er jeg meget glad for at gå i skole da det er på en måde den vej som JEG syntes kan føre end videre i livet, hvis man har opnået det man vil i folkeskolen. Så når klokken er fra 12.30-14.45 kan jeg være hjemme. Når jeg endelig kommer hjem, rydder jeg op, rydder op i mine ting, og gør det mest nødvendige. Så er jeg sammen med vennerne, og har en sjov dag hvor jeg kan skovle ideer sammen både fra AMino, og fra mit eget hoved d:' Ender altid med at gå i seng 22.00 :)

 

- Mads

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er spændende at høre hvad i får dagen til at gå med.

Jeg arbejder hjemmefra, hvor min dag typisk starter ved en 9 halv 10 tiden. Jeg står dog op kl. 7, men der går tiden med at gøre min store datter på 3 år klar til børnehaven og hygge med den mindste på 3 måneder.

Når jeg sætter mig foran computeren starter dagen med at besvarer mails, behandle de ordre der er kommet i løbet af natten/morgenen osv. imens min datter sover.

Hun vågner så typisk ved en 12 tiden, hvor vi giver mad, skifter ble, leger, ordner huset osv. Hun skal så sove igen kl. 14.

Resten af dagen går med nogle af de projekter jeg har gang i, eller hvis jeg har nogen møder, sker det som regel også om eftermiddagen. Dagene ligner ikke hinanden som sådan og jeg har friheden til at gøre hvad jeg har lyst til.
Behandler ordre når de kommer ind, så det sker rimelig hurtigt.

Henter min store datter fra børnehaven kl. 16, hun ser fjernsyn når hun kommer hjem for at koble af. Så imellem kl. 16 - 17 står den på arbejde igen.

17 - 19.30 går sammen med børnene og når de er gået i seng sætter jeg mig somregel foran computeren igen. Det afhænger helt af hvor meget arbejde der er og hvilke projekter jeg har gang i. Men om aftenen er det kun hvis jeg har lyst. Arbejder om aftenen 2-3 gange om ugen.

Nyder iøjeblikket at det er vinter, så der er ikke tryk på, og nyder tiden med mine børn. Men glæder mig også til sommeren kommer hvor der virkelig er gang i den og til min datter skal i dagpleje, så der er mere tid til arbejde om dagen og børnetid om aftenen.

Jeg har indtil jeg fik min lille datter haft et fuldtidsarbejde ved siden af, så jeg har bestemt mere tid nu end jeg havde før. Men nu er jeg færdig med min uddannelse og skal arbejde hjemmefra/selvstændigt resten af mit liv...Big Smile

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle jer der arbejder 20 timer mere end de ca 37timer om ugen.

Her er en lille historie.

Der var en mexikaner, der tog ud og fiske hverdag fordi han kunne lide det, og iøvrigt var han den dygtigste i byen, han elskede at fiske, og det gav mad på bordet, samt han kunne give nogle væk, og sælge nogle til andre ting. Han elskede at slappe af mens han fangede fisk hver dag, det gjorde ham glad.

En dag kom en forretnings mand forbi, og spurgte ham hvorfor han ikke startede sit eget firma?

Mexikaneren spurgte, hvorfor skulle jeg det?

Forretnings manden sagde, at så kunne han få folk til at arbejde for sig og de kunne fange flere fisk, og han kunne blive rig!

Mexikaneren spurgter igen undrende, hvad får jeg ud af det?

Forretnings manden sagde, at så kunne mexikaneren få folk til at arbejde for sig, så han ikke skulle lave noget, så han kunne fiske hverdag.

 

 

 

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Seiven:

Til alle jer der arbejder 20 timer mere end de ca 37timer om ugen.

Her er en lille historie.

Der var en mexikaner, der tog ud og fiske hverdag fordi han kunne lide det.....

Sjov... Den har jeg sjovt nok også som video (med lidt længere hår)

Godt nok på engelsk...

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har altid kun hørt den på dansk,

Vil jeg da lige høre, det er sådan en god pointe, nu kan jeg også se du går ind for 4hours work week, det hænger jo lidt sammen. :D

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Kristian R.:

God og sjov video du har lavet der :) 

Omgivelserne minder lidt om mine her i Thailand.

Ja her er dejligt :)

Billederne er fra vores andet hjem i Hua Hin (huset kan iøvrigt lejes når vi ikke selv bruger det)

 

Hej Rasmus,

Den er stadig i min hukommelse til når jeg skal sydpå :)

 

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende tråd.

Jeg kan ikke sige så meget om, hvordan min hverdag ser ud, for den er (heldigvis) meget forskellig. Jeg gør dog få ting, som jeg er glade for i hverdagen.

Jeg stiller ikke vækkeuret medmindre jeg har et bestemt møde, jeg skal nå. Dvs at jeg altid sover indtil jeg vågner af mig selv (eller konen vågner).

Jeg starter ALITD dagen med havregryn uden sukker. Det giver en rigtig god balance helt op mod frokosten.

Når jeg har lyst til inspiration tager jeg bilen rundt omkring og lytter til udvalgte podcasts. Men når jeg har lyst til eksspiration (dvs. at komme ud med noget i stedet), tager jeg toget, for så kan jeg skrive.

Jeg vægter både at være produktiv, men også at være rekreativ. De to ting har det så godt sammen.

Jeg tager en powernap, hvis jeg synes, der er brug for det.

Jeg nyder i høj grad at lave mad og bruger gerne 1½-2 timer om dagen på det i selvskab med god musik og et glas vin. Maden og resten af aftenen nyder jeg så med konen og evt. venner / familie (medmindre jeg er ude og holde foredrag).

Når jeg skal sove, læser jeg indtil jeg er så træt, at jeg ikke kan fokusere længere. Hvis jeg får idéer mens jeg læser, så skriver jeg dem i min notesblok, så jeg ikke ligger og tænker over dem mere (og derfor holder mig vågen).

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

he ja, meget spændende tråd. men jeg står i et lille problem... ved ikke helt hvordan min hverdag skal se ud. jeg går jo i skole til kl. 12, men skal jeg så bare gå igang med noget iværksætteri? eller skal jeg læse lidt eller prøve at finde arbejde i stedet? :/

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jakobtale:

he ja, meget spændende tråd. men jeg står i et lille problem... ved ikke helt hvordan min hverdag skal se ud. jeg går jo i skole til kl. 12, men skal jeg så bare gå igang med noget iværksætteri? eller skal jeg læse lidt eller prøve at finde arbejde i stedet? :/

Det kommer helt an på, hvor højt dit ambitionsniveau er.

Føler du ikke, at du er godt nok klædt på, så søg viden her på Amino i nye og gamle tråde - der er tonsvis af god information. Du kan evt. også slå et smut forbi: Amino Iværksætter Leksikon (Wiki)

Derefter kan du oprette en selvstændig tråd, hvor du beskriver dine interesserer, ideer m.m. Så er der større chance for, at aminoerne kan hjælpe dig i stedet for at stille spørgsmålene i denne tråd Smile

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)