Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver MLM og er ikke anonym

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15008
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Thumbs up for din sætning Yes - der fortæller det samme som hele min indlægskommentar.... men hvor er det så lige "chokket" opstår for dig? Måske er det sent, måske jeg missede en pointe eller noget ironi... 

Når du sælger folk en drøm om biler, rejser, økonomisk uafhængighed osv, så vælger de ik længere ud fra interessen, men ud fra pengene... Og så er vi jo helt tilbage til mit start indlæg, hvor jeg klager over, at MLM sælger noget på folks drømme, da folk ik kan sige nej til det. Det er først senere i forløbet, at folk opdager, at drømmen er hårdt arbejde, og måske ik altid som man forestillede sig...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:29

hej Nicolaj, lad mig se om jeg ikke kan hjælpe dig med at spare nogle penge.

Hvor mange kroner bruger du om måneden på henholdsvis din mobiltelfon og på din fastnettelefon?

MVH

Torfin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej martin. fair nok hvis du ikke føler for ACN forretnningen, ikke alle som kan se ideen og mulighederne i det.

Jeg må også trække på smilebåndet. ACN udvikler videotelefoner som vil revolutionære den måde vi kommunikere på. ved ikke om du kender dette produkt, men jeg kan love dig for hvis du har prøvet det er du ikke i tvivl om det er noget helt specielt. Med denne telefon kan du ikke kun se dem nu snakker med, for 89 kroner om måneden kan du ringe til jeg mener det er 74 lande i verden helt gratis. og til mobiltelefoner i 8 lande helt gratis- der kommer flere og flere. Desuden kan du i øjeblikket downloade en App til din smarphone som ACN har lavet der gør det muligt at når du ringer fra din mobil går det igennem din videotelefon derhjemme så du fortsætter med at ringe til disse lande for 89 om måneden. :-)

Er det smart eller er det smart? og hvis det ikke er at udvikle så ved jeg sgu snart ikke, :-)

MVH

Torfin

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:04

Torfin Kabel Georgsen:

hej martin. fair nok hvis du ikke føler for ACN forretnningen, ikke alle som kan se ideen og mulighederne i det.

MVH

Torfin

Hej igen

Nu handlede min kommentar til dig omkring den investering som du snakker om, så jeg forstår ikke helt hvorfor du begynder at snakke "se muligheder". Og jeg ser resten af indlægget som salgsgas, for hvorfor dog love mig noget når du ikke kender mig og kender mit behov?

Og når nu du snakker om den investering som jo skal dække udvikling, så glemmer du lidt at der er folk i din "upline" som skal have en bid af denne kage. Hvordan fordeles de her 3500,-?

Mvh.

Martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Korrekt - hvis den du taler med forsøger at LOKKE dig til noget, men det skulle gerne være skåret ud i pap, hvad der skal til, for at nå henholdvis bilen, rejsen, den økonomiske frihed etc.

Hvis de nye forhandlere man starter op, ikke får succes, og giver op, fordi de "pludselig" finder ud af, hvad der kræves, så får man jo heller ikke selv succes.

Jamen er det ik det man gør? Læs bare indlæggene... Det handler om alt andet end produkterne!

Jeg anbefaler heller ik folk at blive advokat eller adm. direktør for Mærsk, hvis det ik har deres interesse. Og det er selvom det er velbetalte jobs med masser af goder.

Nej folk skal vælge noget, som de orker at stå op til hverdag, og som de finder en udfordring i... Det skal hverken være lønnen eller goderne, som skal være den drivende faktor her ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Fashion-Seller:

Jamen er det ik det man gør? Læs bare indlæggene... Det handler om alt andet end produkterne!

Jeg anbefaler heller ik folk at blive advokat eller adm. direktør for Mærsk, hvis det ik har deres interesse. Og det er selvom det er velbetalte jobs med masser af goder.

Nej folk skal vælge noget, som de orker at stå op til hverdag, og som de finder en udfordring i... Det skal hverken være lønnen eller goderne, som skal være den drivende faktor her ;D

Du har tydeligvis endnu ikke forstået konceptet bag MLM.

Selvfølgelig handler det om produkterne. Hele idéen er jo netop, at folk skal være glade for produkterne og bruge dem hver dag.

Hvis man ønsker at bygge en solid MLM-forretning, (altså bygge netværket i dybden - i modsætning til kun at afsætte produkter), så skal forhandlerne både være glade for virksomheden og for deres team - derfor vil det være direkte tåbeligt at lokke folk med falske løfter eller halve sandheder. 

Hvordan kan du starte ud med at sige, at jeg ik har forstået MLM, hvorefter du giver mig ret?

Er det ik lidt et selvmål? ;D

Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:56

LR har igen storebror, igen forkert oplyst.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 20:12
Brian Nielsen:

LR har igen storebror, igen forkert oplyst.

Brian...var det ikke en ide at sige hvem du skriver til...tråden er møg gammel...
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 12:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Brian Nielsen:
Der skulle jeg betale 3500 kr et gebyr, jeg ikke fik noget som helst for. Trode jeg fik nye telefoner til hele fam. Men nej det var kun for at få lov at oprette folk, så det er lige på grænsen til at være pyramide spil. Da man jo ikke får noget for den realle værdi, 3500 kr smidt ud i den blå luft.

Sådan var det også tidligere i året det er korrekt, den dag idag får du en komplet webshop leveret med produkter i 23 lande, og alt det adminstrative bliver klaret af ACN og du står ikke selv med "lorten" som jeg kalder det :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 13:05

nicolairh:

Brian Nielsen:
Der skulle jeg betale 3500 kr et gebyr, jeg ikke fik noget som helst for. Trode jeg fik nye telefoner til hele fam. Men nej det var kun for at få lov at oprette folk, så det er lige på grænsen til at være pyramide spil. Da man jo ikke får noget for den realle værdi, 3500 kr smidt ud i den blå luft.

Sådan var det også tidligere i året det er korrekt, den dag idag får du en komplet webshop leveret med produkter i 23 lande, og alt det adminstrative bliver klaret af ACN og du står ikke selv med "lorten" som jeg kalder det :)

Nicolairh...har fået præsentationer flere gange og der er intet nyt i det du skriver, så jeg forstår absolut ikke din kommentar om at sådan var det tidligere i året. Hvis du mener tidligere i år så undre det mig da at jeg har hørt dette både i 2010 og før. Og hvad går de 3500 til?...Mange andre MLM forretninger hvor der investeres x antal tusinde, der er det 100% i varekøb og admin/webshop koster peanuts.

Jeg har talt med flere der har opgivet i ACN netop fordi der er det faste beløb på 3500 kr. Men du må da gerne fortælle hvor stor en del af de 3500 der bliver i ACN og hvor mange penge der går til uplines...

Jeg kan sagtens forstå Brians holdning, det er et punkt hvor ACN skiller sig ud.

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)