Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmarks prisstigninger pr 1. april - hvad gør i

Side 9 ud af 46 (460 indlæg)
Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg kan ikke vudere hvordan de forskellige frimaer beregner deres fragtrater

 - men fakta er at danske vognmænd kan levere stykgods billigere i Tyskland end deres Tyske kollegaer  og omvendt kan de tyske vognmænd  levere billigere i DK end danske vogmænd.

fragtpriser er logiske Tongue Tied

 

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Helle - houseofkids.dk:
.

Bettina, StyleDelux......... - når jeg læser dit indlæg og kigger indlægget på DR Update hvor FDIH udtaler sig. Så må jeg give dig fuldstændig ret. Hvor er kampgejsten fra FDIH's side henne i det her? Det virker så mærkeligt.... at de blot går ud og siger: at så må man kigge på mere kreative måder at få omdelt på. Nej. De skal da netop - af alle - tage denne sag dybt alvorligt... Og hvordan kan det være at FDIH ikke har haft fokus på disse volumenpriser før i dag? Har de ikke vidst noget om det?

Jeg undres over hele forløbet - og en underlig fornemmelse af negligering af problematikken...

Måske leder FDIH en måde.så de kan forklare det logiske i at et Statsejet firma skal dikteres en prispolitik i et ellers frit marked

Udover dette skal de vel også have lavet nogle gode argumenter til de private vognmænd og EU når statsstøtten til Post Danmark og den danske nethandel skal forsvares.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kandetpasse:

ja det er rigtigt. MEN PROBLEMET ER

Problemet er vel, at du ik læser Caspers indlæg...

Iøvrigt ville det være mere reelt, hvis man gjorde opmærksom på, at de anbefalinger man evt laver, er til en virksomhed, som man selv arbejder for/er ansat i... Det andet er sku en smule unfair!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Fashion-Seller

bare for lige at sige det så arbejder jeg ikke for dette firma jeg henviser til, dog kan jeg bare se nogle fordele ved at bruge dem, da de har afdelinger i Danmark og Tyskland og derfor kan jeg se nogle fordele i deres setup i forhold til andre "lagerhoteller" eller logistikvirksomheder i det nordtyske...

Men der jo også Steckhan og Peters i Flensburg, 17111 i Rendsburg med afdeling i Flensburg, og andre, men ud fra dette koncept med at afhente varer i Danmark og sende tilbage til Danmark, vil jeg umiddelbart se den største fordel ved at bruge det firma som jeg henviser til..

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kandetpasse = Jesper ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

kandetpasse:

bare for lige at sige det så arbejder jeg ikke for dette firma jeg henviser til, dog kan jeg bare se nogle fordele ved at bruge dem, da de har afdelinger i Danmark og Tyskland og derfor kan jeg se nogle fordele i deres setup i forhold til andre "lagerhoteller" eller logistikvirksomheder i det nordtyske...

Du fortalte mig noget andet for et par mdr siden, da du pludselig ringede... Og nu har du anbefalet firmaet flere gange herinde i forskellige tråde, så er det vel også fair nok, at evt læsere forstår tilhørsforholdet mellem anbefaler og firmaet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

 

Lad nu være med at drage min person ind i dette.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Og nu har du anbefalet firmaet flere gange herinde i forskellige tråde, så er det vel også fair nok, at evt læsere forstår tilhørsforholdet mellem anbefaler og firmaet...

Men også fordi at det er umuligt at validere henvisninger af neutral karakter. Se bare på hvordan det gik Green Business House og dem anbefalede De Polivetti på det varmeste hehe

Man skal ikke stole på særligt mange og man skal dobbelttjekke alt indenfor den verden Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Fashion-Seller:
Og nu har du anbefalet firmaet flere gange herinde i forskellige tråde, så er det vel også fair nok, at evt læsere forstår tilhørsforholdet mellem anbefaler og firmaet...

Men også fordi at det er umuligt at validere henvisninger af neutral karakter. Se bare på hvordan det gik Green Business House og dem anbefalede De Polivetti på det varmeste hehe

Man skal ikke stole på særligt mange og man skal dobbelttjekke alt indenfor den verden Smile

for lige at kommentere min henvisning til et firma, så er det ud fra professionel syn jeg henviser til det firma, da det vel er et meget respekteret firma i Danmark som har afdeling i Tyskland.

Men jeg ønsker ikke at udstille min egen person i en debat omkring PostDanmark, men når der kommer et indlæg om fordele ved at flytte noget af sin logistik til Tyskland, er det vel klart at når man er bosiddende i området at man prøver at komme med et bud på en virksomhed som kunne bruges til det man søger og får bedst mulig fordel ved..

Jeg kan umiddelbart ikke se at der er andre firmaer i Flensburg som har samme interesse i at støtte et sådant projekt som det emnet går ud på, som det firma som jeg har nævnt...

men jeg synes at emnet omkring PostDanmark bør komme i fokus igen i respekt for den person som er kommet med indlægget og hendes arbejde for at synliggøre problemstillingen...

Side 9 ud af 46 (460 indlæg)