Vi har modtaget fra kunde forsikringsselskab et krav om erstatning for defekte vinduer. Arbejdet er udført april 2010 og FAKTURA ER FORLÆNGST BETALT. Vi er på INTET tidspunkt blevet informeret eller hørt i denne sag, hverken fra dette selskab eller kra kunde, kravet er pludselig dukket op. Det er et krav på ca. 150,000 ,- kr På vor hjeemeside er der klart angivet, når først faktura er betalt, kan der ikke rejses krav mod firmaet. Spørgsmål: Er det juridisk/forsikringsmæssigt holdbart, at handelsbetaingelser på hjemmeside angiver, at der IKKE kan rejses erstaningskrav, efter at faktura er betalt, og i givet fald, kan det bruges i dette tilfælde. Pointen er, at hvis faktura er betalt må sagen være afsluttet og godkendt fra kunde. Vi yder ikke garanti på ydelser, men 3 dages reklamationsret, og 8 dages betalingsret. Kunne der evt være en sag/præcedens, der kan henvises til
På forhånd tak
|
Hvad står der i jeres kontrakt?