Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erstatning betalt faktura

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg troede I var et vindue-firma, der havde skiftet vinduerne. Har I fået et erstatningskrav for at polere vinduerne?

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine "handelsbetingelser" ændrer INTET hvis kunden ikke har set eller accepteret dem.

At du har dem på din hjemmeside hjælper ikke i den sag, og da slet ikke på en mundtlig aftale indgået udenom hjemmesiden.

Fra Borup
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vi har poleret vinduer og ikke skiftet dem

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - og fordi I har poleret dem mener kunden at I har ødelagt dem?

Fra Borup
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

 

Vi er bekendt med købelovens bestemmelser, men da vi er et rengøringsfirma, der også pudser vinuder er det jo ganske uholdbart, aten kunde kan reklamere gøre indsigelser flere måneder efter, at et arbejde er udført. Købelovens paragra 78 foreskriver at køber kan holde betaling tilbage, hvis der er fjel mangler ved købet. Det er ikke sket i dette tilfælde. FAKTURA ER BETALT

 

 

 

Fra Borup
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja

 

 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan f* ødelægger man et vindue, ved at polere det?

Fra Borup
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt spørgsmål.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har advokaten fremlagt dokumentation for deres krav??

(Beskrivelse + billeder af skaden..)

Har de begrundet den sene henvendelse??

Ligeledes vil det være en god idé, at få advokatfirmaet til at svare på, hvorfor deres klient ikke har henvendt sig til dig vedrørende fejl, mangler eller skader direkte og inden for rimelig tid.. (rimelig tid kommer an på skaden og hvornår denne er opdaget)

 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Borup
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Det er kundens forsikringsselska, der har fremsendt krav, ikke advokat. Kravet er dukket op 9 måneder efter skaden, UDEN at vi på noget tidspunkt er blevet hørt eller informeret. Vi anede ganske enkelt, at der var en sag. Det var lidt snak med kunden om det, men det gik i sig selv igen, og som sagt kunden har forlængst betalt.

I skrivende stund er der ikke advokat i sagen

Tak for svar

 

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)