Vi er bekendt med købelovens bestemmelser, men da vi er et rengøringsfirma, der også pudser vinuder er det jo ganske uholdbart, aten kunde kan reklamere gøre indsigelser flere måneder efter, at et arbejde er udført. Købelovens paragra 78 foreskriver at køber kan holde betaling tilbage, hvis der er fjel mangler ved købet. Det er ikke sket i dette tilfælde. FAKTURA ER BETALT
Har advokaten fremlagt dokumentation for deres krav??
(Beskrivelse + billeder af skaden..)
Har de begrundet den sene henvendelse??
Ligeledes vil det være en god idé, at få advokatfirmaet til at svare på, hvorfor deres klient ikke har henvendt sig til dig vedrørende fejl, mangler eller skader direkte og inden for rimelig tid.. (rimelig tid kommer an på skaden og hvornår denne er opdaget)
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Det er kundens forsikringsselska, der har fremsendt krav, ikke advokat. Kravet er dukket op 9 måneder efter skaden, UDEN at vi på noget tidspunkt er blevet hørt eller informeret. Vi anede ganske enkelt, at der var en sag. Det var lidt snak med kunden om det, men det gik i sig selv igen, og som sagt kunden har forlængst betalt.