Kære Aminoer Jeg har de sidste fire år læst en masse om webshops, dropshipping, hjemmesideoptimering, ehandel, adwords osv. Jeg føler selv, at jeg er kommet til det punkt, hvor jeg bliver nødt til at springe ud i det for at få mere erfaring. Jeg er fuldtidsansat og drømmer om at kunne have en webshop med dropshipping på hobbystadie ved siden af. Jeg har dog et problem. Jeg er gået død i et punkt i min procesplan. Hvad skal jeg sælge? Jeg ved at alle herinde og at alle de professionelle siger, at man skal vælge et produkt, som man kender godt og som man brænder for at sælge. Jeg søger derfor jeres hjælp! Alle ideer er velkommen. Også selvom det ikke opfylder alle de krav for produktet, som jeg har beskrevet nedenfor. Jeg ønsker at sælge et produkt som: 1. Ikke har for lav avance for leverandøren. Minimum 50% (f.eks. har bleer en avance på ca. 8 %) På forhånd tak til alle som besvarer dette indlæg! Med venlig hilsen Casper |
Jeg kan ikke sige med 100% at de ikke eksisterer, men at tjene 50% på dropship produkter er forholdsvist højt. Tror nok nærmere at du skal sigte efter 20-30%. Husk på at du jo ingen risiko tager, så hvis du vil tjene mere skal du enten selv tage partier hjem.
Når det så er sagt, hvis vi havde det "gyldne produkt" som man kunne tjenner millioner på, så ville vi nok selv have startet butikken.
Du skriver at du har brugt 4 år på at læse om alt dette.... og her kommer så et godt råd.
Find noget du er passioneret omkring og spring ud i det. Jo mere du læser og researcher, jo længere tid går der før du kan komme igang.
Jeg vil skylde på at du kunne have lært alt om at køre en webshop med dropshipping på max 6 måneder hvis du var sprunget ud i det for 4 år siden. Det kan du selvfølgelig stadig, men det var bare lige for at minde dig om at man kun kan læse og researche så meget, og man i virkeligheden ikke ved om det flyver eller falder før man rent faktisk prøver det af. Så'n er det at være selvstændig.