Ja, jeg kan godt se, at hun skriver uden opstartsgebyrer af nogen art, men timeprisen er til gengæld rimeligt heftig. 750 kr. + moms i timen er det højeste, jeg kan huske at have set for telemarketingydelser. Hos Mødebooker får man 2 timer for samme pris ![]() Men hvad - det er jo i bund og grund ligegyldigt, hvis bare outcome er større end indput. Bare lige lidt salgsgas herfra - dejligt at høre, at du har fået noget ud af telemarketing. |
Hej,
Nu har jeg siddet og læst lidt om priser på opkald hos de forskellige telemarketingbureauer.
Jeg er en smule rystet! Hvordan kan et firma tage 18.500 for at ringe 200 emner igennem? Jeg selv har arbejdet med salg i mange år, og har stillet krav til mine sælgere om at de skal lave min. 100 opkald per dag. 200 emner kan således let ringes igennem på 1-2 dage. Er det ikke en lidt heftig pris at betale.
Jeg har tidligere skrevet om det herinde, men jeg mener altså at det eneste rigtige er selv at booke møderne - det gør en rigtig sælger altså! At booke møder er utrolig let, hvis man gør det på den rigtige måde. Også kvalitetsmøder!
Jeg vil uden problemer kunne booke 5 kvalitets møder på en dag, og 10 mere eller mindre gode møder.
Er du opstarter/selvstændig, så tag det sure med det søde. Lad være med at sætte dig i hovedet at det ikke er sjovt at booke møder. Det kan være hårdt, men det kan altså bedre betale sig medmindre du naturligvis har en daglig indkomst på 18.500 kroner - og det er det jo desværre sjældent man har som iværksætter.
Lån nogle gode bøger om mødebooking på biblioteket, bliv klogere og vær en dygtig sælger!
Vil du have et kursus i mødebooking, så skal jeg nok lære dig at spare mange penge. Og jeg giver dig gerne et dagskursus for 18.500 - en god investering set i forhold til hvad det kan give dig på sigt:-)))