Vi er en gruppe på Htx som er med i Company Programme YE. Derfor skal vi til Messe den 19/1, hvor vi har en hjørne stand på 1x1x2,25m Som vi gerne vil have ud smykket med noget print af en slags, så det fremstår en smule professionelt. Vi har endnu ikke designet hvad vi ønsker der skal være på disse print.
Vores virksomhed omhandler en genbrugs station til det affald som vi ser liggende ude i naturen.
Det foregår som et pantsystem hvor man får tilbage hver gang man indbringer et stykke emballage. Vi har taget udgangspunkt i Mac Donald, hvor der så er en streg kode på deres emballage fra f.eks. Big Mac, som går ind i computeren på genbrugsstationen, som så udbetaler en bon til Macdonald. Det ligner meget et retur pant system som vi kender det idag fra flaske automater, bare det er til emballage i stedet for.
Det vi ønsker, er lidt hjælp til ideer og måske nogen som kan klare vores print opgave, inden for en rimelig amino pris.
Håber på hurtige svar.
Mvh. Christian
Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning
Jo det kunne godt være en ide, vi har sådan en mini reol ting, men vi ved ikke om den skal stå ud fra et af hjørnerne sådan at man danner et slags rum.
mvh. christian
Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning
Du er meget velkommen til at tage kontakt til mig - eller i det hele taget ringe til MediaMouse. Vi løser mange af den slags opgaver hvor det enten er som ophængte bannere, selvklæbende folie til standvæggene eller store plakater. Vi er leverer en hel til til messerne i vores "lokalområde" som bl.a. omfatter Øksenhallen, Bella Centeret og Forum. Så vi er vant til at producere disse ting under stramme deadlines.
Du kan fange mig på min email jesper snabelA mediamouse.dk eller ved at ringe til MediaMouse på 70 278 276.