Hej Alle Jeg har en affiliate side der siden ca. 1/4-10 har tjent ca. 2650 kr - men indtjeningen er ret svingende. |
Hvilken side drejer det sig om?
Hej Alle Jeg har en affiliate side der siden ca. 1/4-10 har tjent ca. 2650 kr - men indtjeningen er ret svingende. |
Hvilken side drejer det sig om? |
Det er siden: fremkaldelse.nu - den ligger rimelig ok på en del søgeord og ligger i toppen på side 2 på søgning fremkaldelse og den ligger meget tæt på side 1, flukturerer hele tiden mellem toppen af side 2 og nederst på side 1. |
Du er nok nød til, at komme med mere information omkring sitet, hvis du vil have nogle seriøse bud. |
Monin: nu ved jeg ikke om en evt. interesseret køber ville være glad for evt. oplysninger om besøgende osv. kommer ud i et åbent forum, så de kan jo bare skrive til mig ;) |
Tja personligt vil jeg ikke give mere end ca. 6 måneders indtjening for sådan en side, sådan udfra de oplysninger jeg har i tråden. |
ok, så vi snakker under 2000 kr? |
Hvis du kan argumentere for stigende besøgstal, stabile placeringer e.lign. Er beløbet primærtr tjent i de seneste 3 måneder, eller du kan dokumentere du har lavet meget SEO arbejde så vil det jo kunne hive prisen op. Nu kan jeg selv udvikle sider, og det vil derfor ikke være et problem for mig at skabe noget tilsvarende. Hvis en interesseret køber ikke kan det, så vil det jo også kunne trække op. Beslutter du dig for at sælge, så smid gerne en mail: info@ioosinternet.dk :-) Med venlig hilsen
|