hvordan finder man ud af, hvad en affiliateside er værd, når man vil sælge den? Hvis omsætningen i de sidste tre måneder har været 1000 kroner (altså i hver måned - tænkt eksempel), hvad bliver den så vurderet til?
hvordan finder man ud af, hvad en affiliateside er værd, når man vil sælge den? Hvis omsætningen i de sidste tre måneder har været 1000 kroner (altså i hver måned - tænkt eksempel), hvad bliver den så vurderet til?
Venlig hilsen,
Iryna
Hvor mange inbound links du har, hvor meget du har linkbuildet, og hvor meget aktivitet der har været på siden, og selvfølgelig rangeringen af den på Google, o. lign.
Venlig hilsen,
Iryna
Hvor mange inbound links du har, hvor meget du har linkbuildet, og hvor meget aktivitet der har været på siden, og selvfølgelig rangeringen af den på Google, o. lign.
altså du mener at det også spiller en rolle ved prisen? Ja det kan jeg godt se. Tænkte også mere på hvad en side er værd, der har en konstant indtjening på fx 1000 kroner om måneden, står på første side af google og har nogenlunde indgående links. Men det er måske for unøjagtigt?
Ja - lige præcis, det tror jeg i hvertfald bestemt er noget af det vigtige, for kunne vurdere prisen.
Hvis du nu reelt skulle sælge den, vil jeg I hvertfald godt have præcise oplysninger (og gætter jeg også på andre gerne ville), for at kunne vurdere det.