Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdi af en affiliateside - hvordan fastsættes den?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

hvordan finder man ud af, hvad en affiliateside er værd, når man vil sælge den? Hvis omsætningen i de sidste tre måneder har været 1000 kroner (altså i hver måned - tænkt eksempel), hvad bliver den så vurderet til?

Venlig hilsen,

Iryna

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 19:02

Iryna.dk:

Hej,

hvordan finder man ud af, hvad en affiliateside er værd, når man vil sælge den? Hvis omsætningen i de sidste tre måneder har været 1000 kroner (altså i hver måned - tænkt eksempel), hvad bliver den så vurderet til?

Venlig hilsen,

Iryna

Hvor mange inbound links du har, hvor meget du har linkbuildet, og hvor meget aktivitet der har været på siden, og selvfølgelig rangeringen af den på Google, o. lign.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:05

Daniel Lomholt:

Iryna.dk:

Hej,

Venlig hilsen,

Iryna

Hvor mange inbound links du har, hvor meget du har linkbuildet, og hvor meget aktivitet der har været på siden, og selvfølgelig rangeringen af den på Google, o. lign.

altså du mener at det også spiller en rolle ved prisen? Ja det kan jeg godt se. Tænkte også mere på hvad en side er værd, der har en konstant indtjening på fx 1000 kroner om måneden, står på første side af google og har nogenlunde indgående links. Men det er måske for unøjagtigt?

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 19:06

søg lidt på det..

men ca. 1 - 2 måneders omsætning mener jeg de kloge plejer at sige..

Mvh Tobias.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:07

hvor meget skriver du dagligt, hvor arbejde ligges der i for at vedligeholdende din side

Omsætning er jeg ikke interesseret, hvad er overskud efter udgifter er fratrukket

Er det et brand der kunne være interessant at videre udvikle kan ingen maks. fast sættes.

Hvad kan man se af muligheder i siden koncept og domæne mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10

Sjoegaard:

søg lidt på det..

men ca. 1 - 2 måneders omsætning mener jeg de kloge plejer at sige..

Mvh Tobias.

En til to måneder? så ville jeg ikke kunne se en grund til at sælge, med mindre man er nødt til det.. men måske har du ret..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11

Mikael christiansen:

hvor meget skriver du dagligt, hvor arbejde ligges der i for at vedligeholdende din side

Omsætning er jeg ikke interesseret, hvad er overskud efter udgifter er fratrukket

Er det et brand der kunne være interessant at videre udvikle kan ingen maks. fast sættes.

Hvad kan man se af muligheder i siden koncept og domæne mv.

oki tak for info!

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 19:13

Ja - lige præcis, det tror jeg i hvertfald bestemt  er noget af det vigtige, for kunne vurdere prisen. 

Hvis du nu reelt skulle sælge den, vil jeg I hvertfald godt have præcise oplysninger (og gætter jeg også på andre gerne ville), for at kunne vurdere det.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:51

Har købt og solgt en del affiliate sider. Smid PM med URL, antal besøgende og indtjening om mnd, så skal jeg nok prøve at give dig en vurdering :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:54

Jeg har altså flere gange herinde læst at folk typisk siger 12-20 mdr's indtægt - alt afhængig af hvor meget siden skal passes og plejes i forløbet. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)