Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 29 ud af 33 (326 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Og til Lagersalg, Mikael m.fl. der vedbliver med deres sidedebat -stop den.. Forlad tråden hvis I ikke kan holde jer til emnet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

flemming.dk:

Har du 50 flygtninge der skal have pengehjælp i 3 år kan du selv gange op..det koster samfundet mange penge. Så set med økonomiske briller er det en dårlig business at tage mange flygtninge ind. Og økonomien er jo nu supertrængt.

 

Så må man jo lade vær med, at bombe den halve verden tilbage til stenalderen...

Ja, helt enig!!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg har forklaret vidste du stoppet sammenligning DF  i sammen sætning og skriver koncentration lejre mv. holder jeg fra debatten så lang tid du den holding denne ekstrem holding tillader jeg mig du giver en bedre forklaringer for jeg fatter ikke dine sammenligninger , jeg tror meste du bare laver for at sjov med mig , med tvivler så er harmen forvirret , derfor forsætter jeg , for dette er selv de ikke værdigt at blive sammenlignet på denne måde

Og jeg har med al tydelighed tilkendegivet min mening, og den står jeg ved.

At du betragter min holdning som ekstrem, det er så din mening og den skal du have lov til at have.

Sammenligningerne jeg laver kan støde nogen, men det er der ikke noget at gøre ved, jeg står stadig ved, at den langvarige fornedring af Palæstinensere i deres eget land er noget af det mest umenneskelige der er sket og det samme gælder Holocaust, hvorfor jeg ikke har nogle problemer med at sammenligne de 2 ting i verdenshistorien.

DF er ultranationalistiske og de har et åbentlyst had mod religionen Islam.

Det du skal huske Michael, når jeg drager sammenligninger, det er, at der kræves ikke mange mennesker handlinger uden omtanke før der er ballade i verden, de så du med Mohammed tegningerne.

Jøderne udgør kun ca. 2,5 Danmarks befolkning i hele verden, men alligevel lykkes det dem at være med til at gøre verden et dårligere sted at leve ved at holde folk fangede i flygtningelejre. Det fortæller noget om hvem der holder hånden over dem og hvor langt det tillades at de går.

Palæstinenserne har før afslået den forslåede deling af Palæstina, det er korrekt, men Israel har ALDRIG haft krav på det landområde. Jeg er efterhånden derhenne at jeg har en hypotese om, at USA kun beskytter Israel grundet sin dårlige samvittighed over at have skjult både nazier og naziguldet (værdier tilhørende jøderne) efter 2. verdenskrig.

Uanset hvordan vi vender og drejer det, så er de udtalelser der kommer fra yderligtgående radikale partier med til at forstyrre verdensfreden, og de mennesker der ikke kan give plads til andre mennesker i denne verden, de er for mig intet værd, de er den laveste fællesnævner.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:

Og til Lagersalg, Mikael m.fl. der vedbliver med deres sidedebat -stop den.. Forlad tråden hvis I ikke kan holde jer til emnet.

jeg lover at stoppe med lagersalg forsætter at skrive sammenligning med DF og adolf hitler og koncentration lejre , at jeg mener det er så langt at gå over grænsende , hvad der overhovedet kan sammenlignes med dem , jeg har faktisk ikke tid , med må tage mig tid , den tid det går vis han forsætter

Dog må kan se han forsætter med , skrive denne mening om adolf , så må heller forsætte , med håber er der nogle der uenig lige som mig i denne sammenligning , med ved godt lagersalg ikke den person der stopper før jeg stopper og svare , med jeg stoper aldrig , når forsætter med disse sammenligninger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

flemming.dk:

Og til Lagersalg, Mikael m.fl. der vedbliver med deres sidedebat -stop den.. Forlad tråden hvis I ikke kan holde jer til emnet.

jeg lover at stoppe med lagersalg forsætter at skrive sammenligning med DF og adolf hitler og koncentration lejre , at jeg mener det er så langt at gå over grænsende , hvad der overhovedet kan sammenlignes med dem , jeg har faktisk ikke tid , med må tage mig tid , den tid det går vis han forsætter

hermed stoppet vis det , vis denne sammenligning stopper

Den sammenligning stopper aldrig. Men den stopper gerne her i debatten. Husk DF medlemmer gang på gang er enten dømt for overtrædelse af racismeparagraffen og/eller de mest ekstreme er ekskluderet af DF for ikke at miste stemmer. Det er også et faktum at DF optager medlemmer af DNSAP - så DF er et parti med almindelige medlemmer og ultranationalistiske medlemmer der er nazister.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

jeg har forklaret vidste du stoppet sammenligning DF  i sammen sætning og skriver koncentration lejre mv. holder jeg fra debatten så lang tid du den holding denne ekstrem holding tillader jeg mig du giver en bedre forklaringer for jeg fatter ikke dine sammenligninger , jeg tror meste du bare laver for at sjov med mig , med tvivler så er harmen forvirret , derfor forsætter jeg , for dette er selv de ikke værdigt at blive sammenlignet på denne måde

 

Og jeg har med al tydelighed tilkendegivet min mening, og den står jeg ved.

At du betragter min holdning som ekstrem, det er så din mening og den skal du have lov til at have.

Sammenligningerne jeg laver kan støde nogen, men det er der ikke noget at gøre ved, jeg står stadig ved, at den langvarige fornedring af Palæstinensere i deres eget land er noget af det mest umenneskelige der er sket og det samme gælder Holocaust, hvorfor jeg ikke har nogle problemer med at sammenligne de 2 ting i verdenshistorien.

DF er ultranationalistiske og de har et åbentlyst had mod religionen Islam.

Det du skal huske Michael, når jeg drager sammenligninger, det er, at der kræves ikke mange mennesker handlinger uden omtanke før der er ballade i verden, de så du med Mohammed tegningerne.

Jøderne udgør kun ca. 2,5 Danmarks befolkning i hele verden, men alligevel lykkes det dem at være med til at gøre verden et dårligere sted at leve ved at holde folk fangede i flygtningelejre. Det fortæller noget om hvem der holder hånden over dem og hvor langt det tillades at de går.

Palæstinenserne har før afslået den forslåede deling af Palæstina, det er korrekt, men Israel har ALDRIG haft krav på det landområde. Jeg er efterhånden derhenne at jeg har en hypotese om, at USA kun beskytter Israel grundet sin dårlige samvittighed over at have skjult både nazier og naziguldet (værdier tilhørende jøderne) efter 2. verdenskrig.

Uanset hvordan vi vender og drejer det, så er de udtalelser der kommer fra yderligtgående radikale partier med til at forstyrre verdensfreden, og de mennesker der ikke kan give plads til andre mennesker i denne verden, de er for mig intet værd, de er den laveste fællesnævner.

jeg fatter overhovedet hvad du skriver , hvordan du kan sammenligne direkte med adolf hitler og DF endnu de grusomheder i krigen

hvorfor nævnes gaskammer koncentration lejre , samme med DF , du har prøvet at forklare med jeg forstår ikke sammenligningerne.

alt kan sammenlignes bare der er lidt der passer samme, men når der er den grad er forskel hvad der skete og hvad de gør , at det overhovedet ikke høre nogle steder henne at sammenligne dette her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg fatter overhovedet hvad du skriver , hvordan du kan sammenligne direkte med adolf hitler og DF endnu de grusomheder i krigen

FORSTÅ DET NU MICHAEL, der er medlemmer af DF som ER NAZISTER grundet deres medlemsskab i DNSAP. DF går bare ikke efter jøderne, men muslimerne. Men DF har medlemmer der i hjertet er anti-semitister. og DF har intet problem med at optage medlemmer der også er medlem i DNSAP.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

flemming.dk:

Og til Lagersalg, Mikael m.fl. der vedbliver med deres sidedebat -stop den.. Forlad tråden hvis I ikke kan holde jer til emnet.

 

jeg lover at stoppe med lagersalg forsætter at skrive sammenligning med DF og adolf hitler og koncentration lejre , at jeg mener det er så langt at gå over grænsende , hvad der overhovedet kan sammenlignes med dem , jeg har faktisk ikke tid , med må tage mig tid , den tid det går vis han forsætter

hermed stoppet vis det , vis denne sammenligning stopper

 

Den sammenligning stopper aldrig. Men den stopper gerne her i debatten. Husk DF medlemmer gang på gang er enten dømt for overtrædelse af racismeparagraffen og/eller de mest ekstreme er ekskluderet af DF for ikke at miste stemmer. Det er også et faktum at DF optager medlemmer af DNSAP - så DF er et parti med almindelige medlemmer og ultranationalistiske medlemmer der er nazister.

ja med derfor kan man ikke sammenligen DF , hvad de vil gøre med udlænding , vis alle der stemte DF og var det parti havde den holding du skriver , ja man kan ikke vide hvad de tænker

Selv om jeg  ikke er Nazist , ja så går DF ikke ind for at udryde udlændinger eller jøder og sende dem i lejre og slå dem dem ihjel , jeg synes dine sammenligninger er ekstrem grove , derfor forsætter jeg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 11:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Jeg ved godt at jeg skrev at jeg var ude af denne debat, men synes efterhånden at den er bleve fordrejet så meget at det går mod det direkte latterlige.

Man har nu forsøgt at få fokus væk fra essensen af det, det handler om. Netop den markedsføring som DF bruger.

Og her er der så draget paralleler til et samfund, der er blevet oprettet lige efter krigen, af et hjemløst folk, der mener at de har rettigheder til et land.

Og for at gøre den debat kort, så er alle land områder jo erobret på et tidspunkt, hvor man enten har undertrygt eller fordrevet den befolkning der var i området. Og det kan vi jo se overalt i verden, med de konflikter og krige. Og det betyder ikke at et land er bedre end andre. Problemet ligger mere i hvor man synes ens fokuspunkt skal være.

Når vi samligner med mellemkrigs årene, uden at se på de forskellige forhold, der er gældende, og hvordan tingene ser ud, så er det for mig en skævvridning. For det første var samfundet i Tyskland i 20-30'erne, et presset land. OG Som er Ronnick rigtigt skriver, så er det under sådanne kriser nemt at samle et folk mod en fælles fjende. Og det gjorde dette parti rigtig godt. OG også af flere grunde, nemlig med vold, og propaganda, mod et mindretal der sad på nået af det meste. Altså missundelse.

DF er ikke dem der har skabt fremmedhadet i DK, det eneste de har gjort, er at tage denne holdning til sig. Og fundet støttere i landet. Hvorimod Hitler netop skabte haddet mod Jøderne.

Problemet med den invandre det mere anti fremmed, som vi har i DK er noget som spænder flere år tilbage, og er noget som der er voksende, og det er ikke noget som DF direkte skaber, men mere alle de partier som der har en berørings angst. For når jeg snakker med flere i industrien, så ser jeg desværre også en udvikling, hvor man vælger flere og flere invandre fra. OG det ud fra flere punkter, men bla samarbejds problemer, manglende produktivitet. Og så at der skal tages specielle forhold.

Det er ikke uden grund, at der i det danske politi korps er en voksende modstand mod nogle grupperinger i det danske samfund, og de dukker også op med jævne mellemrum, når man ser på hvad de blandt andet kalder invandrer.

Vi må ikke lukke øjnene for de konflikter der er i det danske samfund, eller tørre det af med at, at jamen folk er dumme, eller det er hitler agtigt, for så gør man kun en ting, og det er at man vil fordreje det hen på at man ikke vil have debatten i samfundet. Og så længe så mange partier på Borgen er berørings angste, og folk ikke vil tør at tage en dybdegående debat så vil det udvikle sig. Og til sidst ende som i USA, hvor mange forventer væbnet modstand mod invandringen.

Det som der føder DF er, at vi i DK har været van til, at det er os som danskere der skal vige, og give rum, hvormod det muslimske mindretal, får mere rum, og sætter større og større præg på de service ydelser som det danske samfund giver.

Mange af de problemer som det muslimske mindretal i DK giver, er velkendte problemer, fra lavere sociale områder. Og det er noget som vi danskere via vores berørings angst har skabt. Vi har ikke turdet at stille de krav der skal til, til disse befolknings grupper, som så har skabt et isoleret parallel samfund. Hvor man holder mange fast i den sociale underklasse. Og det ser jeg som det største problem.

Og når man sådan skal se nøgterent på det, så er problemet ikke hvad DF gør, for jeg vil da mene at det er fint at man bliver mindet om de danske dyder, og husker på hvordan livet så ud, på landet, som mange danskere jo netop idag kalder dyreplageri. Og mindes om at vi i DK faktisk er et gammelt landbrugssamfund. Med ro på. Mens vi idag er så fortravlet at vi ikke passer vores børn, og beklager os over sort arbejde, mens vi betaler til det, når vi synes a det er blevet fordyrt den anden vej. En vennetjeneste idag involverer penge. Og ikke en øl over hækken. Vi er blevet så fremmed overfor hinanden at vi ikke hilser på naboen, og bruger mere tid på at klage over en nabo end at tage en snak eller udvise forståelse, for at en nabo engang imellem kan larme lidt.

Men problemet er at nogle mennesker idag finder netop, at det er støddende når det er et parti der gør dette. Og det er netop problemet med en debat som denne, hvor man skal bruge mere tid på fordomme, end på hvad der engentligt er faktuelt bevendt. Og så drager billige samligninger. Uden egentligt at se på, de forhold vi lever under, og sige, ja vi lever i et demokrati. Vi har det godt, og så er det rart at nyde lidt danskhed i en globaliserings tid, så vi ikke giver køb på hele vores kultur.

Men igen viser det at vores moral og egoisme skal  sættes så højt, ikke fordi at det er forkert at være nationalist eller gå ind for danske dyder, men mere fordi at et parti, som mange mener er useriøs gør nogle ting som andre har gjort før.

Og i samme åndedræt, så vokser det parti, nok ikke fordi at de er dygtige politikere, men mere fordi at de er det eneste parti som mange mennesker kan identifisere en holdning omkring invandre problematikken med. Og det er der det store problem ligger. Netop at det er befolkningen der skaber det, og ikke det parti som der skaber behovet. Og tager man et parti som fx Allieret Aliance(eller hvad de hedder), så har de også lidt kant på deres invandre politik. Hvor de mener at man skal stille krav til dem der er her. Men dette parti mener flere her på siden jo er lovlig at have med at gøre. Og havde de, lidt mere kant, eller fokus på den del af deres program, så ville de sikkert kunne vinde rigtig mange stemmer fra DF, da mange netop af nød stemmer på DF, for der er ingen andre steder at gå hen med det som de mener er et vigtigt fokus punkt.

/Kenneth

Super skrevet Kenneth. Hvis jeg kunne give stjerner fik du 1000.

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

jeg fatter overhovedet hvad du skriver , hvordan du kan sammenligne direkte med adolf hitler og DF endnu de grusomheder i krigen

 

FORSTÅ DET NU MICHAEL, der er medlemmer af DF som ER NAZISTER grundet deres medlemsskab i DNSAP. DF går bare ikke efter jøderne, men muslimerne. Men DF har medlemmer der i hjertet er anti-semitister. og DF har intet problem med at optage medlemmer der også er medlem i DNSAP.

ja ved alt det med DF , med men mener stadigvæk du bruger lige lovligt nogle grove sammenligninger

 

jeg fatter dig overhovedet ikke hvordan adolf og DF , sammenlignes på denne måde

Men må meget gerne komme med nogle mere forståelige forklaringer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 29 ud af 33 (326 indlæg)