Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner i Struer søges til smykkehjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 7600 Struer
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Til en endnu ikke opstartet hjemmeside, www.rubicilla.dk, søger jeg en partner i Struer. Min indiske kone skulle have klaret kundeservice i mit fravær, men Folketinget har vedtaget en lov, som forbyder hende at bo i Danmark sammen med mig! Al logistik er ellers klar.

Du skal sammen med mig investere i selve hjemmesiden og får del i et SMBA. Dit område bliver daglig kundeservice og forsendelse af ordrer til kunderne. Der er tale om sydasiatiske smykker med europæisk præg. Du kunne være hjemmegående eller pensionist. Blot du har god tid, er modebevidst, pålidelig og pertentlig.

Svar her eller til rubicilla@mail.com.   -   Hav en super dag. Fra Thorkild.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 10:12

Det er super godt at du har lagt din virksomhed i Struer (det er vel også derfra du sender?), for der er rigtig gode lokale priser, så du har garanteret sparet en masse allerede og vil forsætte med at gøre det hver eneste måned. 
Jeg er studerende på Struer gymnasium, og kunne godt være interesseret i at hjælpe dig med at sende varerne og svare på emails osv. hvis du er interesseret.  

VH Andreas Linde 

Fra 7600 Struer
Tilmeldt 14. Feb 09
Skrevet kl. 10:41

Ja, Andreas. Lokalerne er billige i Struer.

Som gymnasieelev har du ikke tid til min. 4 timers telefonisk kundeservice dagligt, foruden at modtage og forsende pakker - men send mig din mailID. Vi kunne tage kontakt, når du engang får din eksamen. OK?

Hilsen fra Thorkild.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 13:41

Du skriver at din kone skulle have klaret kundeservice med 4 timer i telefon daglig.

Det kan hun jo gøre fra indien. Det er muligt via internettet at sætte et Dansk nr. op, som hun kan svarer i Indien (ikke Skype), og så snakke med kunderne og rette i din webshop.

Du er velkommen til at kontakte mig for en uforplitigende snak, hvis vi skal vende nogle muligheder.

Fra 7600 Struer
Tilmeldt 14. Feb 09
Skrevet kl. 14:09

Kundeservice inkluderer forsendelse af varer. Problemet er, at der mangler en person til at modtage og afsende varer, hvis jeg køber ind i Indien. Lagerhotellerne accepterer ikke en sådan løsning, når det drejer sig om smykker.

Hilsen fra Thorkild.

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:30

.

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:32

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)